ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
72.467 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2024)
Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Powershift

Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Powershift

+ Εμφάνιση, επιδόσεις, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών, προγράμματα λειτουργίας οδήγησης, τεχνολογία, εξοπλισμός, 8 χρόνια εγγύηση
- Φάρδος πίσω καθίσματος

Η ήπια υβριδική έκδοση με τους 125 ίππους, προσφέρει ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, με το αυτόματο κιβώτιο να δίνει έξτρα πόντους στην ευκολία χρήσης, ειδικά εντός πόλης. Ο υπερπλήρης εξοπλισμός και η 8ετής εγγύησης διαμορφώνουν ένα ενδιαφέρον πακέτο για τον αγοραστή που ξεκινάει βέβαια από τα 26,5 χιλιάδες ευρώ.
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Auto
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Aμ. Ψεκ. Βενζίνης+turbo+ mild hybrid 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400-4.500 (210/1.750 με overboost)
Κιβώτιο/σχέσεις Αυτόματο διπλού συμπλέκτη/7
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.325
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 5,4
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 190
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,4
Μέση δοκιμής 7
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 42
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 129
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Auto
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (clima)
Οθόνη αφής έγχρωμη αφής 12 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας
Ψηφιακός πίνακας οργάνων έγχρωμος 12,8 ιντσών
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * (17 ιντσών)
Προβολείς ομίχλης -
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 8 χρόνια
Έκδοση Titanium
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Auto
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,8
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.562/1.521
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,3
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,4/68,9
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R17
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Goodyear Efficient Grip
Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS Auto
Κεφάλι οδηγού 110
Κεφάλι πίσω 31
Πλάτος εμπρός 1.372
Πλάτος πίσω 1.297
Πόδια πίσω 112
Χώρος αποσκευών (λτ.) 456+80 Mega Box
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.207x1.805x1.534
Μεταξόνιο 2.588
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή ανανεωμένο Ford Puma: Ήπια υβριδικό με 125 άλογα και αυτόματο
Σελίδα 2Σχεδίαση: Είναι δυναμικό και μοντέρνο
Σελίδα 3Εσωτερικό: Αρκετά hi-tech, ποιοτικό και κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας: Με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομικός
Σελίδα 5Στο δρόμο: Το πιο απολαυστικό μικρό SUV
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL