«Πράσινο» και περιπετειώδες: Tο Suzuki Ignis ανανεώθηκε αισθητικά, απέκτησε πιο οικολογική συνείδηση, μέσω παρεμβάσεων στο ήπια υβριδικό του σύνολο και φυσικά διατήρησε τον περιπετειώδη χαρακτήρα του.
Η Suzuki προχώρησε στην ανανέωση του χαρισματικού της μίνι Crossover, προκειμένου να αποκτήσει πιο επίκαιρη εμφάνιση και παράλληλα να μειώσει τους ρύπους του, μέσω της παράλληλης μείωσης της ισχύς του. Η τιμή του στη βασική δικίνητη (υπάρχει και τετρακίνητο) έκδοση GL Ignis ξεκινάει από τα 12.540 ευρώ και είναι τσιμπημένη (ως τιμή εκκίνησης) για τα δεδομένα της κλάσης, ωστόσο διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία όπως αυτόνομο φρένο και προβολείς ομίχλης), ενώ σίγουρα έχει αδιαμφισβήτητα διαφορετικό και περιπετειώδη χαρακτήρα.
Σχεδίαση: Όμορφο μπροστά, «ιδιαίτερο» πίσω
Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το Suzuki Ignis σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο και τραβάει την περιέργεια των περαστικών. Oι διαφοροποιήσεις στην εμφάνισή του περιλαμβάνουν την υιοθέτηση μιας γρίλιας νέας σχεδίασης στον πρόβολο και διαφορετικό, πιο επιβλητικό προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος το μεγάλο μαύρο πλαστικό που ήταν τοποθετημένο οριζοντίως είναι πλέον παρελθόν, με την θέση του να παίρνει ένας διαφορετικός προφυλακτήρας. Από εκεί και πέρα το μάτι πέφτει και πάλι στη φαρδιά πίσω κολόνα που δεν είναι πολύ γοητευτική.
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι).
Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω.
Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη.
Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας
ΓιαννηςΛιολιος
Όσο και να το παλεύεται αυτό το έκτρωμα δεεε βλέπετε...
Κουβάς!
Πρέπει να αλλάξουν τα πίσω φωτιστικά σώματα. Δείχνουν και είναι από άλλη εικοσαετια
Γραψτε οτι εχει 3 αστερια ασφαλεια.... χαρτοκουτο
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι). Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω. Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη. Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας ΓιαννηςΛιολιος