+ Χώροι, απαλλαγή από Τέλη, ευελιξία, απόσταση από έδαφος, κατανάλωση - Τιμή, σχεδίαση πίσω μέρους, απορροφητικότητα πίσω άξονα ανάρτησης, ρεπρίζ με 5η
Το Ignis είναι ένα μοντέλο με ξεχωριστή εμφάνιση και πολύ καλούς χώρους, ενώ αποδεικνύεται ένας ευχάριστος σύμμαχος για τις αστικές συνθήκες και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Σημαντικό πως δεν πληρώνει Τέλη, ωστόσο η τιμή εκκίνησης είναι υψηλή. Από την άλλη βέβαια ο εξοπλισμός είναι πλούσιος.
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι).
Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω.
Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη.
Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας
ΓιαννηςΛιολιος
Όσο και να το παλεύεται αυτό το έκτρωμα δεεε βλέπετε...
Κουβάς!
Πρέπει να αλλάξουν τα πίσω φωτιστικά σώματα. Δείχνουν και είναι από άλλη εικοσαετια
Γραψτε οτι εχει 3 αστερια ασφαλεια.... χαρτοκουτο
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι). Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω. Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη. Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας ΓιαννηςΛιολιος