Εξαιρετικά ευέλικτο και ευκολοδήγητο εντός πόλης. Σε δρόμο με στροφές από την άλλη οι αυξημένες κλίσεις επηρεάζουν την σταθερότητά του, παρόλο που παραμένει ασφαλές.
Στο δρόμο: Διευρυμένο πεδίο δράσης
74.624 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2020)
Το 3,7 μέτρων αμάξωμα του Ignis και ο μικρός κύκλος στροφής του Ignis (9,4 μέτρα), αποτελεί ένα καλό «αγχολυτικό» για τις αστικές μετακινήσεις και το παρκάρισμα. Σε συνδυασμό μάλιστα και με την υψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει καλή ορατότητα και το τιμόνι που κόβει πολύ, σε διασταυρώσεις και κίνηση θα μειωθεί δραστικά ο βαθμός δυσκολίας. Αν ήταν και λίγο πιο απορροφητική η πίσω ανάρτηση, εντός πόλης θα ήταν από τα κορυφαία της κλάσης του.
Από την άλλη η μέτρια αίσθηση και απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και οι αυξημένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές επηρεάζουν την σταθερότητά του και παρόλο που παραμένει ασφαλές στην πράξη, δεν εμπνέει τον οδηγό του. Αντίθετα, του αρέσουν ιδιαίτερα οι εκτός δρόμου διαδρομές χάρη στα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, τους κοντούς προβόλους και το μειωμένο του βάρος, που θα το διευκολύνουν σε κακοτράχαλα και λασπώδη σημεία.
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι).
Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω.
Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη.
Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας
ΓιαννηςΛιολιος
Όσο και να το παλεύεται αυτό το έκτρωμα δεεε βλέπετε...
Κουβάς!
Πρέπει να αλλάξουν τα πίσω φωτιστικά σώματα. Δείχνουν και είναι από άλλη εικοσαετια
Γραψτε οτι εχει 3 αστερια ασφαλεια.... χαρτοκουτο
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι). Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω. Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη. Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας ΓιαννηςΛιολιος