Συνολικά οι επιδόσεις του Ignis κρίνονται καλές, εκτός της ρεπρίζ από 80-120 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση ωστόσο να κρατιέται αρκετά χαμηλά.
Κινητήρας: Με έμφαση στην οικονομία
74.620 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2020)
To Suzuki Ignis έχει ως μοναδική επιλογή στην γκάμα τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων που συνεπικουρείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12 volt. Η απόδοσή του μειώθηκε στους 83 ίππους και 107 Nm ροπής, από 90 και 120, ενώ παράλληλα οι εκπομπές CO2 ανακοινώνονται στα 89 γρ./χλμ. το οποίο σημαίνει πως είναι απαλλαγμένο από τέλη. Το σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 10Ah, στην οποία αποθηκεύεται η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση. Η ηλεκτρογεννήτρια υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση, βοηθώντας κατ` αυτόν τον τρόπο στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 και 60-100 καλύπτουν τις αστικές ανάγκες, το 80-120 όμως είναι στα 25,4 δλ.. Τέλος, από πλευράς κατανάλωσης, αυτή κρατιέται αρκετά χαμηλά στα 5,3 λτ./100 χλμ..
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι).
Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω.
Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη.
Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας
ΓιαννηςΛιολιος
Όσο και να το παλεύεται αυτό το έκτρωμα δεεε βλέπετε...
Κουβάς!
Πρέπει να αλλάξουν τα πίσω φωτιστικά σώματα. Δείχνουν και είναι από άλλη εικοσαετια
Γραψτε οτι εχει 3 αστερια ασφαλεια.... χαρτοκουτο
Ο.Κ παιδιά σε μια ανάλογη περίπτωση όμως οι διαχειριστές του autotriti με το να δίνουν βήμα σε ανθρώπους που βρίζουν γυναίκες και μάνες των άλλων τους καθιστά αυτόματα και συνυπεύθυνους.Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να είναι πιο προσεκτικοί με το τι δημοσιεύουν.
Καλημέρα,δεκτή η συγνώμη σου(σε άλλα μηνύματα που ανταλλάσσεις στο Τρίτη και σε παρακολουθώ δεν προκαλείς κανέναν κι εκφέρεις δημοκρατικά τη γνώμη σου ) κι ας συγχωρεσεις κι εμένα σε παρακαλώ που ως καθηγητής αλλά και ως άνθρωπος ενδεικτικά παρεκτράπην της πορείας μου στο υβρεολόγιο,στη χυδαιολογια, δεν θά'πρεπε να παρασυρθώ έτσι.Τα αγόρια φίλε λες είναι δύσκολοι χαρακτήρες το βλέπω στα δικά μου (δίδυμα 19 ετών) τα προβλήματα πίστεψέ με τα έχω στο κεφάλι μου με το τσουβάλι.Τώρα τελευταία π.χ μεσ στον κωρονοιό τον σταματήσαν τον έναν με μηχανή μεγάλου κυβισμού φίλου του χωρίς δίπλωμα,χωρίς κράνος και χωρίς να έχει τη δήλωση που χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει έξω με την ασθένεια του κορωνοιού.Ε, άιντε Τώρα να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά.Να είσαι καλά ευχαριστώ
Καλημέρα dies συγγνώμη για όλη την συμπεριφορά του γιου μου ,ο οποίος είχε πάρει το κινητό μου έχοντας αδυναμία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σου επιτέθηκε με όλο αυτό το ακατανομαστο υβρεολόγιο διαβάζοντας μάλιστα πως είσαι καθηγητής, ειλικρινά ντρέπομαι για το πού πάει η σημερινή νεολαία και θα πρέπει από την μεριά μου να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Συγνώμη και πάλι για όλη αυτή την αναστάτωση.
Αναφορικα με το νρο ford puma το οποιο "φοραει" ταμπουρα στους πισω τροχους θα ηθελα ενα σχολιο απο τις δοκιμες σας οσον αφορσ την κοπωση των γρρενων ,ιδιαιτερα των πισω, σε καταδτασεις δυσκπλες, π.χ. κστηφορικες διαδρομες με στροφιλικια , ή διαρκη αναγκαστικη πεδηση ή....τελις παντων την πιθανοτητα να μην εχεις σποτελεσματικη πεδηση ,μετα ή κατα την διαρκεια καποιων διαδρομων..Εκτος και εαν η λειτουργια μασαζ φρεναρρι κιολας(αστειευομαι). Επειδη ειμαι στην διαδικσσια αλλαγης αυτοκινητοτ (RAV4 2008) και ψαχνομαι, θα ηθελ να γνωριζω. Δεν αμφιδβητω την αποτελεσματικοτητα υπο κσνονικες δυνθηκες,αν και 80 ρκ. διαφορα απο την εκδοση με δισκοφρενα ειναι μεγαλη. Ευχαριστω για την αμεση αποκριση σας ΓιαννηςΛιολιος