.jpg)
Έπιασαν δουλειά στο εργοστάσιο της Mercedes στο Βερολίνο.
Τα ρομπότ ονομάζονται Apollo και δουλεύουν μαζί με τους ανθρώπους.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι έχουν εκπαιδεύσει εν μέρει τα ρομπότ.
Δεν είναι μόνο η Mercedes-Benz που χρησιμοποιεί ανθρωποειδή ρομπότ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έπιασαν δουλειά στο εργοστάσιο της Mercedes στο Βερολίνο
Τα αυτόματα μηχανήματα-ρομπότ και οι εργαζόμενοι, είναι ο συνδυασμός που για χρόνια αποτελεί το εργατικό δυναμικό στη βιομηχανία. Το ίδιο ισχύει φυσικά και στην κατασκευή αυτοκινήτων. Με τις τεχνολογίες ωστόσο να προοδεύουν και την τεχνητή νοημοσύνη να αναπτύσσεται ταχέως, ρομπότ και άνθρωποι ενώθηκαν, για να δημιουργήσουν τα ανθρωποειδή ρομπότ, τα οποία έπιασαν ήδη δουλειά! Που έγινε αυτό; Στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Βερολίνο, όπως επίσημα ανακοίνωσε η μάρκα.
Τα ρομπότ ονομάζονται Apollo και δουλεύουν μαζί με τους ανθρώπους
Τα ανθρωποειδή ρομπότ που εργάζονται στο εργοστάσιο της luxury μάρκας, προέρχονται από την Apptronik, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2016 στο Human Centered Robotics Lab του Πανεπιστημίου του Τέξας. Η Mercedes-Benz έχει επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια στην εταιρεία και τώρα χρησιμοποιεί τα ρομπότ, τα οποία ονομάζονται Apollo συνδυαστικά με τους πραγματικούς εργαζόμενους.
Σε πρώτη φάση τα ανθρωποειδή ρομπότ είναι επιφορτισμένα με δουλειές εσωτερικά στο εργοστάσιο. Για παράδειγμα μπορούν να μετακινούν διάφορα εξαρτήματα στη γραμμή παραγωγής όπου ειδικευμένοι τεχνικοί τα συναρμολογούν και τα εγκαθιστούν σε οχήματα. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη διενέργεια αρχικών ποιοτικών ελέγχων εξαρτημάτων.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι έχουν εκπαιδεύσει εν μέρει τα ρομπότ
Για όσους αναρωτιούνται ποιος έμαθε τη δουλειά στα ρομπότ, η απάντηση είναι, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Mercedes, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει στην εκπαίδευση των ρομπότ Apollo μέσω του τηλεχειρισμού και της επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτή η διαδικασία επέτρεψε στα ρομπότ να μάθουν να εργάζονται μόνα τους, μειώνοντας την ανάγκη για συνεχή επίβλεψη από ανθρώπινο παράγοντα. Μάλιστα, μόλις τα ραμπότ αντιληφθούν πως η μπαταρία τους αδειάζει, τότε από μόνα τους συνδέονται στην παροχή για να φορτιστούν!
Δεν είναι μόνο η Mercedes-Benz που χρησιμοποιεί ανθρωποειδή ρομπότ
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz δεν είναι η μοναδική εταιρεία της αυτοκινητοβιομηχανίας που δοκιμάζει τέτοιες πρακτικές. Η Tesla συνεχίζει την ανάπτυξη του δικού της ανθρωποειδούς ρομπότ, ενώ η BMW άρχισε να χρησιμοποιεί προηγμένα ρομπότ στο εργοστάσιό της στη Νότια Καρολίνα πέρυσι. Το 2024 και η κινέζικη Dongfeng εισήγαγε ένα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη στο εργοστάσιό της.