Δε διανύει εύκολη περίοδο η VW. To πρώην αφεντικό; Έχει νομικά προβλήματα λόγω του σκανδάλου των ντίζελ. Το εργατικό δυναμικό; Αγκομαχά κάτω από τον τρελό ρυθμό τον οποίο έχει επιβάλλει το νέο αφεντικό, ο Χέρμπερτ Ντις. Οι παλιοί κανόνες δεν ισχύουν πλέον και η VW θέλει να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά με απώτερο στόχο να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα είναι «ουδέτερη» από πλευράς εκπομπών ρύπων έως το 2050.
Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το νέο Golf. To oποίο αντιμετωπίζει τις λεγόμενες «παιδικές ασθένειες», περισσότερο από κάθε άλλη γενιά. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, έξι μήνες πριν την παρουσίαση είχαν εντοπιστεί περισσότερα από 10.000 λάθη στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα δε με εσωτερικά έγγραφα, η βασική αιτία είναι ο τομέας των ηλεκτρονικών, αυτός ο οποίος δημιουργεί τα προβλήματα.
Info: Η VW φτιάχνει κάθε μέρα 2.208 Golf, γεγονός που σημαίνει ότι, το 2018 κατασκευάστηκαν 805.000 κομμάτια. Η τάση είναι πτωτική, αφού ένα χρόνο πριν ο αντίστοιχος αριθμός ήταν σχεδόν 1 εκ. μονάδες.
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, λέει από την πλευρά της η VW. Και ετοιμάζεται τις επόμενες ημέρες να κάνει workshop και να δείξει ανοικτά το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η εξέλιξη του όγδοης γενιάς Golf αυτήν τη στιγμή. Και οι μηχανικοί αναφέρουν ότι, μετά τα αρχικά προβλήματα, όλα είναι πλέον στο σημείο που πρέπει. Για πρώτη φορά μάλιστα η VW έφτιαξε μια «task force» μια ομάδα κρούσης, η οποία συγκεντρώθηκε στο λεγόμενο «Golf Camp». Πλέον, τεχνικοί και προμηθευτές δε στέλνουν μεταξύ τους e-mail, αλλά στέκονται μαζί πάνω από τα προβλήματα και τα λύνουν άμεσα.
Αγνώριστο το έκαναν επιτέλους! Ναι ναι θα μου πείτε ότι είναι σταθερή αξία και γι αυτό δεν τολμούν να αλλάξουν το σουλούπι του και άλλα τέτοια, πλην όμως σε άλλες μάρκες αυτό το χρησιμοποιουν ως μειονέκτημα και μόνο στο golf θεωρείται πλεονέκτημα και καλά, ευτυχώς που ο ανταγωνισμός έχει καταφέρει να κατασκευαζονται πλέον πολύ ομορφότερα αυτακινητα και εξίσου ποιοτικά κι εσύ κάτσε να εξηγείς στους κολλητούς σου τις διαφορές του ενός μοντέλου golf από το άλλο.
Αγνώριστο το έκαναν επιτέλους! Ναι ναι θα μου πείτε ότι είναι σταθερή αξία και γι αυτό δεν τολμούν να αλλάξουν το σουλούπι του και άλλα τέτοια, πλην όμως σε άλλες μάρκες αυτό το χρησιμοποιουν ως μειονέκτημα και μόνο στο golf θεωρείται πλεονέκτημα και καλά, ευτυχώς που ο ανταγωνισμός έχει καταφέρει να κατασκευαζονται πλέον πολύ ομορφότερα αυτακινητα και εξίσου ποιοτικά κι εσύ κάτσε να εξηγείς στους κολλητούς σου τις διαφορές του ενός μοντέλου golf από το άλλο.
Ιδιο σχημα..ιδιο αμαξι...καμια τολμη.καμια έμπνευση..