ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Oι συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι ανεπίσημες αλλά βασίζονται στα οχήματα δοκιμών της VW, τα οποία κυκλοφορούν ήδη χωρίς καμουφλάζ.

To Golf 8 θα μπορεί σε τρία χρόνια να παρέχει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, οπότε και ο οδηγός θα γίνεται επιβάτης.

Τεράστια: το ταμπλό είναι μια αχανής «έκταση» από οθόνες. Δίπλα, το Golf 8, θα διαθέτει ένα σημαντικά διευρυμένο head-up display.

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

101.289 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2019)

Η VW είναι στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του νέου Golf. Κι εμείς ξέρουμε όλες τις λεπτομέρειες.


Δε διανύει εύκολη περίοδο η VW. To πρώην αφεντικό; Έχει νομικά προβλήματα λόγω του σκανδάλου των ντίζελ. Το εργατικό δυναμικό; Αγκομαχά κάτω από τον τρελό ρυθμό τον οποίο έχει επιβάλλει το νέο αφεντικό, ο Χέρμπερτ Ντις. Οι παλιοί κανόνες δεν ισχύουν πλέον και η VW θέλει να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά με απώτερο στόχο να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα είναι «ουδέτερη» από πλευράς εκπομπών ρύπων έως το 2050. 

Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το νέο Golf. To oποίο αντιμετωπίζει τις λεγόμενες «παιδικές ασθένειες», περισσότερο από κάθε άλλη γενιά. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, έξι μήνες πριν την παρουσίαση είχαν εντοπιστεί περισσότερα από 10.000 λάθη στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα δε με εσωτερικά έγγραφα, η βασική αιτία είναι ο τομέας των ηλεκτρονικών, αυτός ο οποίος δημιουργεί τα προβλήματα. 

Info: Η VW φτιάχνει κάθε μέρα 2.208 Golf, γεγονός που σημαίνει ότι, το 2018 κατασκευάστηκαν 805.000 κομμάτια. Η τάση είναι πτωτική, αφού ένα χρόνο πριν ο αντίστοιχος αριθμός ήταν σχεδόν 1 εκ. μονάδες.
 

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, λέει από την πλευρά της η VW. Και ετοιμάζεται τις επόμενες ημέρες να κάνει workshop και να δείξει ανοικτά το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η εξέλιξη του όγδοης γενιάς Golf αυτήν τη στιγμή. Και οι μηχανικοί αναφέρουν ότι, μετά τα αρχικά προβλήματα, όλα είναι πλέον στο σημείο που πρέπει. Για πρώτη φορά μάλιστα η VW έφτιαξε μια «task force» μια ομάδα κρούσης, η οποία συγκεντρώθηκε στο λεγόμενο «Golf Camp». Πλέον, τεχνικοί και προμηθευτές δε στέλνουν μεταξύ τους e-mail, αλλά στέκονται μαζί πάνω από τα προβλήματα και τα λύνουν άμεσα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
LEASING ECIATAN VS ECOMBO