ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η παρουσίαση θα γίνει στα τέλη του 2018 και στους εμπόρους θα είναι στις αρχές του 2019. Το νέο Golf θα είναι πιο πλατύ και πιο χαμηλό.

Η πίσω όψη θα έχει εντυπωσιακά φώτα. Οι κολώνες του πλαισίου θα δείχνουν λίγο πιο πλατιές ενώ το πλαϊνό τμήμα θα έχει ένα έντονο σχεδιαστικό νεύρο.

Αποκλειστικό: Νέο VW Golf

43.372 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2018)

Οι νεότερες πληροφορίες που μας έρχονται από τη Γερμανία αναφέρουν ότι στα τέλη του 2018 η VW θα δείξει το όγδοης γενιάς Golf. Θα πρόκειται για ένα ριζικά αλλαγμένο αυτοκίνητο με έμφαση στην τεχνολογία.

Το Golf δε χρειάζεται συστάσεις, καθώς είναι από τα βαριά χαρτιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών. Αρκεί μόνο να σκεφτούμε ότι σε αγορές όπως η Γερμανία οι ταξινομήσεις κυμαίνονται γύρω στις 20.000 μονάδες το μήνα. Ο ρυθμός των πωλήσεων όμως δείχνει αδυναμίες και γι`αυτό σύντομα θα έχουμε ένα νέο Golf στις εκθέσεις: το όγδοο κατά σειρά από το 1974. Εμείς είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι Sportsvan και Touran θα ενωθούν μελλοντικά σε ένα μοντέλο. Με τον ίδιο τρόπο και η γκάμα του Golf θα αποκτήσει λιγότερες εκδόσεις και μια πιο ξεκάθαρη παλέτα κινητήρων – κι ας έχουν περισσότερη διαφοροποίηση οι γραμμές του εξοπλισμού. 

Σε ό,τι αφορά το ντιζάιν βέβαια, είναι εμφανής η πρόθεση να διατηρηθεί η διαχρονική φιλοσοφία του μοντέλου ωστόσο στους υπόλοιπους τομείς θα μπορούμε να μιλάμε για μια επανάσταση. Για λόγους αεροδυναμικής το καπό κατεβαίνει πιο χαμηλά στο πρόσωπο του μοντέλου ενώ και τα φώτα θα προεκτείνονται νοητά μέχρι τον προφυλακτήρα. Οι γραμμές προς το πίσω μέρος του αυτοκίνητου θα είναι πιο ξεκάθαρα γεωμετρικές ενώ τα φώτα στο σημείο εκείνο θα συνεχίσουν να είναι η ακριβή επιλογή των διαιρούμενων σωμάτων. Μόλις με τη δεύτερη ματιά θα διαπιστώνει κανείς ότι οι αναλογίες είναι διαφοροποιημένες. Από το πρoφίλ θα φαίνεται ότι το νέο Golf θα είναι ελαφρώς πιο χαμηλό και επίπεδο, με πιο επιμηκυμένη φόρμα και αυξημένο πλάτος. Οι κολώνες του πλαισίου θα δείχνουν πιο στιβαρές ενώ η πλαϊνή επιφάνεια θα αποκτήσει ακόμα περισσότερο χαρακτήρα μέσω ενός έντονου σχεδιαστικού νεύρου στο ύψος των χειρολαβών. Γενικά το στιλ θα είναι πιο συναρπαστικό όσο ο εξωτερικός παρατηρητής θα εστιάζει στις λεπτομέρειες. 

Σε κάθε περίπτωση η πιο extreme εκδοχή του Golf θα είναι το R και εδώ οι σχεδιαστές έχουν σκοπό να κινηθούν πιο ελεύθερα. Φουσκώματα στα φτερά στο πλάι, σπέσιαλ σχεδίασης προφυλακτήρες, μεγαλύτεροι τροχοί αλλά και τίποτα λιγότερο από τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης πίσω. Όποιος όμως δεν έχει την άνεση να δώσει τα χρήματα που θα απαιτεί η έκδοση R, θα μπορεί να έχει ένα παραπλήσιο αποτέλεσμα με το πακέτο R-Line. Τα LED φώτα εμπρός και πίσω θα δημιουργούν μια πολύ ξεχωριστή «υπογραφή». Αν κι αυτό δε σας φαίνεται αρκετά σπορ, τότε ίσως σας καλύψει το GTI, το οποίο εκατέρωθεν του αεραγωγού στο εμπρός μέρος θα έχει μια σειρά από πέντε LED για φως ημέρας με εμφάνιση άμεσα αναγνωρίσιμη. Μήπως όμως κάτι τέτοιο δεν θα είναι ιδιαίτερα αρχοντικό; Τότε μια άλλη πρόταση θα είναι η έκδοση Highline, της οποίας η αυξημένη δόση χρωμίου θα δίνει στο μικρομεσαίο μοντέλο κάτι από την αίγλη του Arteon. Και κάτι ακόμα: την ώρα που Audi και SEAT έχουν αποκηρύξει την τρίθυρη έκδοση στα μικρομεσαία τους, η VW θα διατηρήσει αυτήν την επιλογή. Ακλόνητο στη θέση του φυσικά το στέισον βάγκον (Variant). 

Εσωτερικό: Φουλ digital 
Ανοίγοντας την πόρτα θα συναντά κανείς ένα πραγματικό κύμα ηλεκτρονικών καινοτομιών. Ξεκινάμε με το Smart Light – ένα σύνολο από φωσφωρίζουσες επιφάνειες οι οποίες θα προσαρμόζονται αυτόματα στις φωτιστικές συνθήκες του περιβάλλοντος. Ένα «Touchslider» θα αντικαθιστά οποιονδήποτε άλλο πιεζο-περιστροφικό διακόπτη, ένας μικρός λεπτός επιλογέας θα περνά με ηλεκτρικό παλμό τις εντολές για αλλαγή σχέση στο κιβώτιο ενώ το ψηφιακό δακτυλικό αποτύπωμα θα αποθηκεύεται στο έξυπνο κλειδί. Το τελευταίο θα αναγνωρίζει τον εκάστοτε χρήστη και θα ξέρει και τα μυστικά του σχετικά με τις διαδρομές στο σύστημα πλοήγησης, την επιθυμητή θερμοκρασία στον κλιματισμό αλλά και τα γούστα στη μουσική. Για την επικοινωνία ανάμεσα σε οδηγό και όχημα θα φροντίζει το εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών (με προσαρμοζόμενες δυνατότητες «μάθησης») το οποίο θα μπορεί να μαθαίνει μέχρι και ορολογίες της καθομιλουμένης ή να απαντά και σε απλές φράσεις του οδηγού όπως «Μήπως κάνει λίγο κρύο;». Γενικά θα είναι πολυάριθμοι οι εσωτερικοί «κόσμοι» στο επόμενο Golf, από το λιτό βασικό μοντέλο, στο έντονης προσωπικότητας GTI και από εκεί στο πλήρως ψηφιακό Golf R. Αυτό που δε θα υπάρχει είναι τα αναλογικά όργανα με βελόνα στο κοντέρ κλπ. 

Στην ανώτερη εκδοχή του το εσωτερικό του όγδοης γενιάς Golf θα συντίθεται από έξι βασικά στοιχεία: 
  • Το πολυλειτουργικό τιμόνι σε δύο εκδοχές: με ροδέλα σαν «ποντίκι» ή με επιφάνειες αφής. 
  • Το προαιρετικό Head-Up Display, με όλες τις πληροφορίες ακριβώς μπροστά στον οδηγό.
  • Το κέντρο ελέγχου των φώτων και της ορατότητας αριστερά από το τιμόνι, κι εδώ με εντολές αφής.
  • Την κεντρική οθόνη η οποία προαιρετικά θα μπορεί να επεκταθεί και να μετατραπεί σε πολύπλευρο virtual πίνακα οργάνων. 
  • Tον πλήρως ψηφιακό έλεγχο του κλιματισμού στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας. 
  • Την κεντρική οθόνη με τα γνωστά εικονίδια τα οποία μπορεί κανείς να σύρει ή να «ζουμάρει» σαν σε τάμπλετ. Το δε κεντρικό Touchslider θα επιτρέπει πρόσβαση και στο συνοδηγό. 
Μετά από την -φημολογούμενη- άρνηση της Audi να δανείσει στη VW τον πεντακύλινδρο κινητήρα της, οι μηχανικοί στο Βόλφσμπουργκ βούτηξαν παράλογα βαθιά στην τσέπη τους για να βγάλουν λεφτά με τα οποία θα εξελίξουν ένα νέο VR6 σύνολο στα 3,0 λίτρα με 400 ίππους και 450 Nm ροπής, αποκλειστικά για τις δικές τους «R» εκδόσεις. Τα στοιχεία είναι προκαταρκτικά βέβαια και κανείς δεν ξέρει τις τελικές τιμές, καθώς τόσο η έλευση των φίλτρων σωματιδίων στους βενζινοκινητήρες ίσως επηρεάσει την εξέλιξη όσο και οι μελλοντικές νόρμες περί ρύπων ίσως έρχονται σε αντίθεση με τις προϋποθέσεις επιβίωσης που θα τίθενται στους κινητήρες. Ως GTI, το έργο θα είναι σημαντικά ευκολότερο για το Golf VIII, παρόλο που ήδη η εκκίνηση είναι οι 245 ίπποι. Τίποτα δε φαίνεται να ενοχλεί την εξέλιξη της έκδοσης Performance η οποία θα μπορούσε να φτάσει μέχρι και τους 300 ίππους. Για τους κινητήρες η εικόνα είναι η εξής: 
  • Ο 1.000άρης TSI στη βάση με 95 και 116 ίππους, 
  • Σταθερά από πάνω ο 1,5 με 130 και 150 ίππους 
  • Ο δίλιτρος εκτός από το GTI θα βγαίνει και σε μια «βασική» έκδοση με 197 ίππους. 
  • TDI θα υπάρχουν μόνο δίλιτροι, από 122 έως 224 ίππους 
  • Η mild hybrid τεχνολογία θα είναι στάνταρ (δίκτυο 48V, E-Boost)
  • H δε plug-in-hybrid έκδοση των 1,5 λίτρων θα πλαισιωθεί από μία επίσης plug-in επιλογή αλλά στα 2,0 λίτρα πλέον και με ηλεκτρικό μοτέρ 75 kW (102 ίπποι).
Η άποψή μας
Για άλλη μία φορά οι εσωτερικές αρετές είναι εκείνες οι οποίες θα δίνουν στο Golf καλύτερες πιθανότητες για μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, από ότι το ελαφρώς εξελιγμένο εξωτερικό τμήμα του. Το ψηφιακό κόκπιτ ανοίγει διάπλατα την πόρτα σε έναν ηλεκτρονικό κόσμο ενώ η γκάμα των κινητήρων θα έχει επιλογές για κάθε γούστο.

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN