H 164 αποτελούσε την ναυαρχίδα της Alfa Romeo για μια δεκαετία που βρέθηκε στη γραμμή παραγωγής από το 1987 μέχρι το 1997. Ένα από αυτά δημοπρατείται και είναι σκέτη ευκαιρία.
Πόσες Αlfa Romeo 164 έχετε δει να κυκλοφορούν στον δρόμο και πόσες από αυτές είναι σε τέτοια κατάσταση, όπως αυτή εδώ, που έχει στο οδόμετρο της μόνο 50 χλμ;
Το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες είναι μια 164 LS κατασκευασμένη το 1995, εξοπλισμένη με έναν κινητήρα Busso V6 3,0 λτ. σε συνδυασμό με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το μοντέλο αποτελούσε την ναυαρχίδα της Alfa και όπως μπορείτε να δείτε το αυτοκίνητο είναι πραγματικά λες και βγήκες χθες από την γραμμή παραγωγής.
Σύμφωνα με όσα έχουν αποκαλυφθεί, το χρώμα του είναι εργοστασιακό με εξαίρεση αυτό του καπό που έχει ξαναβαφτεί λόγω ζημιάς. Ακόμα, οι ζάντες έχουν αντικατασταθεί με ένα σετ 16 ιντσών και οι προβολείς είναι πλέον από την Bosch. O εσωτερικός του διάκοσμος είναι σαν καινούριος, με το δέρμα να είναι σχεδόν άθικτο και τα πλαστικά σε εξαιρετική κατάσταση. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι το cruise control είναι «με τις ώρες του» και ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα δεν λειτουργούν.
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε δημοπρασία στην ιστοσελίδα BringATrailer με την τιμή του να φτάνει αυτή τη στιγμή τις 5.700 ευρώ.
Alfa Romeo 164 Quadrifoglio To κύρος της τεχνολογίας............Για την Alfa Romeo,το 1990 είναι το έτος της 164.Το μήνυμα δεν δόθηκε μόνο από την ιταλική αγορά όπου η μεγάλη μπερλίνα με το σήμα του φιδιού είχε από καιρό εγκαθιδρυθεί ως ένα από τα πιο εντυπωσιακά και τελειοποιημένα αυτοκίνητα που διατίθεντο εκείνη την εποχή.Το 1989 ήταν το πρώτο έτος πλήρους ανάπτυξης της 164 στην ευρωπαική αγορά,στη διάρκεια του οποίου η αντίδραση όσον αφορά τις παραγγελείες του αυτοκινήτου,ήταν καθαρά θετική.Ακολουθεί η χρονιά του 90 και μαζί με τις πωλήσεις που αποτελούν συνέχεια της ευνοικής αρχής του προηγούμενου έτους,έρχεται η αναγνώριση να δικαιώσει τα προτερήματα και την ποιότητα του μοντέλου σε συνδιασμό με ένα δυναμικό ξεκίνημα για την εδραίωση της 164 σε εξωευρωπαικές αγορές.Αγορές δύσκολες όπως αυτές της Β.Αμερικής και Ιαπωνίας αλλά ακριβώς γι΄αυτό υψηλών απαιτήσεων.Σε δημοσκόπηση του γερμανικού Auto Motor und Sport,η 164 ήρθε πρώτη μεταξύ των εισαγομένων αυτοκινήτων της μέσης υψηλής κατηγορίας,ενώ στην μακρινή Αυστραλία της απονεμήθηκε ο τίτλος του καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο.
Στη Β.Αμερική,οι πωλήσεις ήταν ευθύνη του εμπορικού δικτύου μιας εταιρίας όπου συμμέτοχοι ήταν η Alfa Romeo με την Chrysler,ενώ στην Ιαπωνία ο ιταλικός οίκος μόλις που είχε δημιουργήσει δική του αντιπροσωπεία.Μέσα σ’όλη αυτή την εξαιρετικά θετική κατάσταση διεθνώς για την εδραίωση της 164,αποκτά ιδιαίτερη σημασία η εμφάνιση της νέας της έκδοσης,που είχε αφιερωθεί εξαιρετικά στο ιστορικό σήμα του Quadrifoglio.Aυτή η έκδοση πραγματικά αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις χάρες της σπορ αίσθησης που απ’αρχής χαρακτηρίζει την 164.Η 164 προοριζόταν σίγουρα να ικανοποιήσει τους Alfisti των περισσότερων ευρωπαικών χωρών (στην ελληνική αγορά υπήρχε το φράγμα της φορολογίας για τα αυτοκίνητα άνω των 2000 κυβικών) όπως την γερμανική,την αυστριακή,την ελβετική και την ολλανδική όπου παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1991 ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη ήταν διαθέσιμη από την αρχή του φθινοπώρου.Μια Alfa,όποια και αν είναι η θέση της στην γκάμα των προιόντων,κρίνεται κατ’αρχήν από πλευράς κινητήρα.Η συνήθεια αυτή δεν θα μπορούσε να εγκαταλειφθεί στην περίπτωση του μοντέλου με τις καλύτερες επιδόσεις.Πρόκειται λοιπόν για την ισχυρότερη έκδοση του 6κύλινδρου V των 60 μοιρών με κυβισμό 2959κ.εκατοστά που ήδη εξόπλιζε την σειρά της 164 και της 75.Στη νέα έκδοση της 164,η μέγιστη ισχύς έχει μια αύξηση 16ίππων πάνω από την 3.0 V6 φτάνοντας τους 200 ίππους στις 5800σ.α.λ.Ενώ η μέγιστη ροπή ανέβηκε στα 27,4χγμ στις 4.400σ.α.λ.Για να φτάσουν σ’αυτό το αποτέλεσμα,οι υπεύθυνοι του τμήματος σχεδιασμού κινητήρων της Alfa Romeo,άλλαξαν τον χρονισμό σε κάθε πλευρά του V,σχεδίασαν ένα πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής και τοποθέτησαν πιο μεγάλους αυλούς εισαγωγής.H ενίσχυση του V6,αν και απέφερε μία τονισμένη ευστροφία και σπιρτάδα στην οδήγηση,δεν έβλαψε καθόλου την ελαστικότητα και την καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές.Ένα αποτέλεσμα που έγινε δυνατόν χάρη στο πολύπλοκο σύστημα κεντρικού ελέγχου και τον ψεκασμό που διέθετε η 3λιτρη Alfa,η οποία ήταν εφοδιασμένη φυσικά και με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα λάμδα,καλύπτοντας έτσι τις πιο αυστηρές προδιαγραφές για τη ρύπανση της ατμόσφαιρας(USA ’83).Η δέ ταχύτητα των 237χ.μ.λ. που αντιπροσωπεύει ένα πολύ υψηλό θεωρητικό μάλλον παρά πρακτικό προσόν,συμπληρώνει τις εξαιρετικές ικανότητες επιτάχυνσης που έχει το αυτοκίνητο οι οποίες αντίθετα με τη μέγιστη ταχύτητα,είναι ένα προσόν που μπορεί να χρησιμοποιείται στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου,πράγμα που είναι φανερό από το χρόνο που απιτείται για να φθάσει από στάση,τα 100χ.μ.ω.,και που είναι μόλις 7,7 δευτερόλεπτα.Η υιοθέτηση ενός κινητήρα με χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής τόσο θεαματικά,έφερε όπως ήταν φυσικό στο σχεδιασμό της 164 Quadrifoglio μια σειρά από μετατροπές που αφορούν από τη μία πλευρά τη γενική γεωμετρία του αυτοκινήτου,και από την άλλη την άμεση και ολική μεταφορά της ισχύος στο έδαφος.Αυτές οι επεμβάσεις στο συνολό τους δείχνουν πως η εξέλιξη της νέας έκδοσης της 164 με πολύ υψηλές επιδόσεις συντελέστηκε με τρόπο οργανωτικό και με πρώτιστο στόχο τη διατήρηση αν όχι την αύξηση του συνόλου των τεχνολογικών καινοτομιών που απαρχής διέθετε το μοντέλο,όντας ένα αληθινό σπορ αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών.Ανάμεσα στις πιο σημαντικές επεμβάσεις που έγιναν είναι το χαμήλωμα του κινητήρα κατά 3 περίπου εκατοστά (με τις αντίστοιχες μετατροπές στα σημεία στήριξης στο πλαίσιο,στις ντίζες ελέγχου του σανζμάν και στο σύστημα εξαγωγής) η αναθεώρηση της γεωμετρίας και η τοποθέτηση (στα πλαίσια του εξοπλισμού που προβλέπεται) σειράς ελαστικών διαστάσεων 195/55-VR15.Μαζί με αυτές τις επεμβάσεις επήλθε και ένα γενικό χαμήλωμα 2 εκατοστών περίπου στο σύνολο του αυτοκινήτου.Μια ακόμα επέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης είχε σαν βάση μια νέα κρεμαγιέρα που περιέχει ειδικά ελατήρια επιστροφής του υποβοηθούμενου συστήματος.Η μετατροπή εδώ προήλθε από την ανάγκη να εξασφαλισθεί το υψηλότερο επίπεδο ελεγχου του αυτοκινήτου ακόμα και σε οριακές καταστάσεις,όπως λόγου χάρη η απαίτηση μεγάλης ισχύος ταυτόχρονα με τη στροφή του αυτοκινήτου (σε περίπτωση ενός γρήγορου προσπεράσματος) και την οδήγηση σε ορεινές περιοχές.Επιπλέον τοποθετήθηκαν νέες αναρτήσεις που διέθεταν μεταβλητή απόσβεση και ηλεκτρονικό έλεγχο.Πρόκειται για ένα σύστημα ιδιαίτερα πολύπλοκο,του οποίου η ανάπτυξη ολοκληρώθηκε με εξαιρετική προσπάθεια,με σκοπό να εξασφαλισθεί η λειτουργικότητα του συστήματος,αλλά και να γίνουν προόδοι στο θέμα της άνεσης (πρώτιστη απαίτηση για κάθε σύστημα έξυπνης ανάρτησης) χωρίς οι μετατροπές να αποβούν σοβαρές,αλλά αντίθετα να τονίσουν τα χαρακτηριστικά της σπορ μπερλίνας που συνήθως είνα ανάγκη να θυσιαστούν σε κάποιο μέτρο προς όφελος της άνεσης.Βασικό χαρακτηριστικό της των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων της Quadrifoglio,είναι η δυνατότητα λειτουργίας τους σε δύο διαφορετικά επίπεδα,που ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.Το ένα από τα δύο επίπεδα,το μαλακό δίνει μια ανάλογη μαλακή ρύθμιση στα αμορτισέρ.Η επιλογή αυτή γίνεται ιδιαίτερα αισθητή στην πόλη ή όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος,συνθήκες κατά τις οποίες η μετακίνηση με την Quadrifoglio προσφέρει μια άνεση φανερά ανώτερη σε σχέση με ένα οποιαδήποτε μοντέλο με σύστημα συμβατικής ανάρτησης.Το δεύτερο επίπεδο λειτουργίας είναι το σκληρό.Αυτό δίνει στην ανάρτηση σταθερότητα σκληραίνοντας τα αμορτισέρ,και επομένως εξασφαλίζοντας τη μέγιστη πρόσφυση των τροχών στο έδαφος όταν αναπτύσσουμε μεγάλη ταχύτητα και γενικώτερα κατά την σπορ οδήγηση.Ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό των παραμέτρων σύμφωνα με τις οποίες ο υπολογιστής του συστήματος ελέγχει τις ρυθμίσεις,είναι ο αυτοματισμός χάρη στον οποίο όταν έχει επιλεγεί η μαλακή θέση,γίνεται άμεση μετάβαση στην σκληρή ρύθμιση,όταν παρουσιασθούν συνθήκες,όπως απότομο φρενάρισμα,γρήγορες επιταχύνσεις και υψηλές ταχύτητες,στις οποίες απαιτείται και η μέγιστη οδική ασφάλεια και βέβαια μέγιστη πρόσφυση των τροχών στο έδαφος.Ο χαρακτηρισμός της Quadrifoglio ως σπορ αυτοκίνητο,έχει αφεθεί σε λίγες απαραίτητες λεπτομέρειες ,πράγμα που είναι σύμφωνο με τη φιλοσοφία της απόρριψης κάθε περιττού υπερθεματισμού.Τρία μόνο χρώματα είχαν προβλεφθεί για το αμάξωμα.κόκκινο,λευκό και μαύρο.Πέρα από το χαμηλωμά της,η Quadrifoglio μ΄νο από τα ειδικά γι’αυτήν εμπρός και πίσω σπόιλερ που είναι ενσωματωμένα στους προφυλακτήρες και από τις μικρές πλαινές φουστίτσες που συνολικά συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής και της πρόσφυσης στο έδαφος στις μεγάλες ταχύτητες,καθώς επίσης από τις ζάντες με το αποκλειστικό σχέδιο και τους διπλούς εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αυτοκινήτου.Ο εσωτερικός σχεδιασμός αποπνέει μια κομψότητα,και μόλις διακρίνεται ο σπορ χαρακτήρας.Τα σημεία που ξεχωρίζουν είναι τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα με μεγάλη πλευρική στήριξη,με χαμηλωμένο μαξιλάρι και τονισμένα πλευρά,με την ακριβή επένδυση σε φυσικό δέρμα με κόκκινη ραφή που χρησιμοποιείται σε όλο το εσωτερικό.Η πληρότητα στον εξοπλισμό αποτέλεσε σοβαρό μέλημα της Alfa Romeo για την κορωνίδα των μοντέλων της.Ηταν διαθέσιμη με ABS και το αιρκοντίσιον είχε ηλεκτρονικό έλεγχο.Ο προαιρετικός εξοπλισμός ,εμπλουτιζόταν από μερικά στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά,όπως το εσωτερικό RECARO με εμπρός και πίσω καθίσματα που είχαν ηλεκτρονική μνήμη για τις διάφορες ρυθμίσεις,ή όπως το στερεοφωνικό σύστημα με κεραία που ήταν ενσωματωμένη στο πίσω κρύσταλλο.Στην πραγματικότητα το μάτι του πεπειραμένου Aλφιστα,θα προσέξει και έναν αριθμό μικρών καινοτομιών που προνοήθηκαν για μεγαλύτερη λειτουργικότητα.Υπήρχαν βέβαια και άλλα νέα στοιχεία που δεν ήταν ορατά και συνέβαλαν ενεργά στην αξιοπιστία του.Οι πολυάριθμες αυτές βελτιώσεις που βρίσκονταν σε δεύτερο ή τρίτο πλάνο δεν ήταν μόνο προνόμιο της Quadrifoglio.Αφορούσαν στην πραγματικότητα όλη την σειρά της 164 αν και στην αρχή παρουσιάσθηκαν μόνο στην κορυφαία έκδοση της σειράς για να εμφανισθούν σύντομα και στα άλλα.
@Jalisco Λιγο χλωμο να το στουκαρε.Αν τι ειχε στουκαρει τοτο δεν θα ειχαν μεινει αθικτοι και αβαφοι ο προφυλακτηρας και τα φτερα.Προφανως καποιος κομπλεξικος του εγδαρε το καπο με κανενα κλειδι.
Alfa Romeo 164 Quadrifoglio To κύρος της τεχνολογίας............Για την Alfa Romeo,το 1990 είναι το έτος της 164.Το μήνυμα δεν δόθηκε μόνο από την ιταλική αγορά όπου η μεγάλη μπερλίνα με το σήμα του φιδιού είχε από καιρό εγκαθιδρυθεί ως ένα από τα πιο εντυπωσιακά και τελειοποιημένα αυτοκίνητα που διατίθεντο εκείνη την εποχή.Το 1989 ήταν το πρώτο έτος πλήρους ανάπτυξης της 164 στην ευρωπαική αγορά,στη διάρκεια του οποίου η αντίδραση όσον αφορά τις παραγγελείες του αυτοκινήτου,ήταν καθαρά θετική.Ακολουθεί η χρονιά του 90 και μαζί με τις πωλήσεις που αποτελούν συνέχεια της ευνοικής αρχής του προηγούμενου έτους,έρχεται η αναγνώριση να δικαιώσει τα προτερήματα και την ποιότητα του μοντέλου σε συνδιασμό με ένα δυναμικό ξεκίνημα για την εδραίωση της 164 σε εξωευρωπαικές αγορές.Αγορές δύσκολες όπως αυτές της Β.Αμερικής και Ιαπωνίας αλλά ακριβώς γι΄αυτό υψηλών απαιτήσεων.Σε δημοσκόπηση του γερμανικού Auto Motor und Sport,η 164 ήρθε πρώτη μεταξύ των εισαγομένων αυτοκινήτων της μέσης υψηλής κατηγορίας,ενώ στην μακρινή Αυστραλία της απονεμήθηκε ο τίτλος του καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο. Στη Β.Αμερική,οι πωλήσεις ήταν ευθύνη του εμπορικού δικτύου μιας εταιρίας όπου συμμέτοχοι ήταν η Alfa Romeo με την Chrysler,ενώ στην Ιαπωνία ο ιταλικός οίκος μόλις που είχε δημιουργήσει δική του αντιπροσωπεία.Μέσα σ’όλη αυτή την εξαιρετικά θετική κατάσταση διεθνώς για την εδραίωση της 164,αποκτά ιδιαίτερη σημασία η εμφάνιση της νέας της έκδοσης,που είχε αφιερωθεί εξαιρετικά στο ιστορικό σήμα του Quadrifoglio.Aυτή η έκδοση πραγματικά αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις χάρες της σπορ αίσθησης που απ’αρχής χαρακτηρίζει την 164.Η 164 προοριζόταν σίγουρα να ικανοποιήσει τους Alfisti των περισσότερων ευρωπαικών χωρών (στην ελληνική αγορά υπήρχε το φράγμα της φορολογίας για τα αυτοκίνητα άνω των 2000 κυβικών) όπως την γερμανική,την αυστριακή,την ελβετική και την ολλανδική όπου παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1991 ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη ήταν διαθέσιμη από την αρχή του φθινοπώρου.Μια Alfa,όποια και αν είναι η θέση της στην γκάμα των προιόντων,κρίνεται κατ’αρχήν από πλευράς κινητήρα.Η συνήθεια αυτή δεν θα μπορούσε να εγκαταλειφθεί στην περίπτωση του μοντέλου με τις καλύτερες επιδόσεις.Πρόκειται λοιπόν για την ισχυρότερη έκδοση του 6κύλινδρου V των 60 μοιρών με κυβισμό 2959κ.εκατοστά που ήδη εξόπλιζε την σειρά της 164 και της 75.Στη νέα έκδοση της 164,η μέγιστη ισχύς έχει μια αύξηση 16ίππων πάνω από την 3.0 V6 φτάνοντας τους 200 ίππους στις 5800σ.α.λ.Ενώ η μέγιστη ροπή ανέβηκε στα 27,4χγμ στις 4.400σ.α.λ.Για να φτάσουν σ’αυτό το αποτέλεσμα,οι υπεύθυνοι του τμήματος σχεδιασμού κινητήρων της Alfa Romeo,άλλαξαν τον χρονισμό σε κάθε πλευρά του V,σχεδίασαν ένα πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής και τοποθέτησαν πιο μεγάλους αυλούς εισαγωγής.H ενίσχυση του V6,αν και απέφερε μία τονισμένη ευστροφία και σπιρτάδα στην οδήγηση,δεν έβλαψε καθόλου την ελαστικότητα και την καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές.Ένα αποτέλεσμα που έγινε δυνατόν χάρη στο πολύπλοκο σύστημα κεντρικού ελέγχου και τον ψεκασμό που διέθετε η 3λιτρη Alfa,η οποία ήταν εφοδιασμένη φυσικά και με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα λάμδα,καλύπτοντας έτσι τις πιο αυστηρές προδιαγραφές για τη ρύπανση της ατμόσφαιρας(USA ’83).Η δέ ταχύτητα των 237χ.μ.λ. που αντιπροσωπεύει ένα πολύ υψηλό θεωρητικό μάλλον παρά πρακτικό προσόν,συμπληρώνει τις εξαιρετικές ικανότητες επιτάχυνσης που έχει το αυτοκίνητο οι οποίες αντίθετα με τη μέγιστη ταχύτητα,είναι ένα προσόν που μπορεί να χρησιμοποιείται στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου,πράγμα που είναι φανερό από το χρόνο που απιτείται για να φθάσει από στάση,τα 100χ.μ.ω.,και που είναι μόλις 7,7 δευτερόλεπτα.Η υιοθέτηση ενός κινητήρα με χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής τόσο θεαματικά,έφερε όπως ήταν φυσικό στο σχεδιασμό της 164 Quadrifoglio μια σειρά από μετατροπές που αφορούν από τη μία πλευρά τη γενική γεωμετρία του αυτοκινήτου,και από την άλλη την άμεση και ολική μεταφορά της ισχύος στο έδαφος.Αυτές οι επεμβάσεις στο συνολό τους δείχνουν πως η εξέλιξη της νέας έκδοσης της 164 με πολύ υψηλές επιδόσεις συντελέστηκε με τρόπο οργανωτικό και με πρώτιστο στόχο τη διατήρηση αν όχι την αύξηση του συνόλου των τεχνολογικών καινοτομιών που απαρχής διέθετε το μοντέλο,όντας ένα αληθινό σπορ αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών.Ανάμεσα στις πιο σημαντικές επεμβάσεις που έγιναν είναι το χαμήλωμα του κινητήρα κατά 3 περίπου εκατοστά (με τις αντίστοιχες μετατροπές στα σημεία στήριξης στο πλαίσιο,στις ντίζες ελέγχου του σανζμάν και στο σύστημα εξαγωγής) η αναθεώρηση της γεωμετρίας και η τοποθέτηση (στα πλαίσια του εξοπλισμού που προβλέπεται) σειράς ελαστικών διαστάσεων 195/55-VR15.Μαζί με αυτές τις επεμβάσεις επήλθε και ένα γενικό χαμήλωμα 2 εκατοστών περίπου στο σύνολο του αυτοκινήτου.Μια ακόμα επέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης είχε σαν βάση μια νέα κρεμαγιέρα που περιέχει ειδικά ελατήρια επιστροφής του υποβοηθούμενου συστήματος.Η μετατροπή εδώ προήλθε από την ανάγκη να εξασφαλισθεί το υψηλότερο επίπεδο ελεγχου του αυτοκινήτου ακόμα και σε οριακές καταστάσεις,όπως λόγου χάρη η απαίτηση μεγάλης ισχύος ταυτόχρονα με τη στροφή του αυτοκινήτου (σε περίπτωση ενός γρήγορου προσπεράσματος) και την οδήγηση σε ορεινές περιοχές.Επιπλέον τοποθετήθηκαν νέες αναρτήσεις που διέθεταν μεταβλητή απόσβεση και ηλεκτρονικό έλεγχο.Πρόκειται για ένα σύστημα ιδιαίτερα πολύπλοκο,του οποίου η ανάπτυξη ολοκληρώθηκε με εξαιρετική προσπάθεια,με σκοπό να εξασφαλισθεί η λειτουργικότητα του συστήματος,αλλά και να γίνουν προόδοι στο θέμα της άνεσης (πρώτιστη απαίτηση για κάθε σύστημα έξυπνης ανάρτησης) χωρίς οι μετατροπές να αποβούν σοβαρές,αλλά αντίθετα να τονίσουν τα χαρακτηριστικά της σπορ μπερλίνας που συνήθως είνα ανάγκη να θυσιαστούν σε κάποιο μέτρο προς όφελος της άνεσης.Βασικό χαρακτηριστικό της των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων της Quadrifoglio,είναι η δυνατότητα λειτουργίας τους σε δύο διαφορετικά επίπεδα,που ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.Το ένα από τα δύο επίπεδα,το μαλακό δίνει μια ανάλογη μαλακή ρύθμιση στα αμορτισέρ.Η επιλογή αυτή γίνεται ιδιαίτερα αισθητή στην πόλη ή όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος,συνθήκες κατά τις οποίες η μετακίνηση με την Quadrifoglio προσφέρει μια άνεση φανερά ανώτερη σε σχέση με ένα οποιαδήποτε μοντέλο με σύστημα συμβατικής ανάρτησης.Το δεύτερο επίπεδο λειτουργίας είναι το σκληρό.Αυτό δίνει στην ανάρτηση σταθερότητα σκληραίνοντας τα αμορτισέρ,και επομένως εξασφαλίζοντας τη μέγιστη πρόσφυση των τροχών στο έδαφος όταν αναπτύσσουμε μεγάλη ταχύτητα και γενικώτερα κατά την σπορ οδήγηση.Ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό των παραμέτρων σύμφωνα με τις οποίες ο υπολογιστής του συστήματος ελέγχει τις ρυθμίσεις,είναι ο αυτοματισμός χάρη στον οποίο όταν έχει επιλεγεί η μαλακή θέση,γίνεται άμεση μετάβαση στην σκληρή ρύθμιση,όταν παρουσιασθούν συνθήκες,όπως απότομο φρενάρισμα,γρήγορες επιταχύνσεις και υψηλές ταχύτητες,στις οποίες απαιτείται και η μέγιστη οδική ασφάλεια και βέβαια μέγιστη πρόσφυση των τροχών στο έδαφος.Ο χαρακτηρισμός της Quadrifoglio ως σπορ αυτοκίνητο,έχει αφεθεί σε λίγες απαραίτητες λεπτομέρειες ,πράγμα που είναι σύμφωνο με τη φιλοσοφία της απόρριψης κάθε περιττού υπερθεματισμού.Τρία μόνο χρώματα είχαν προβλεφθεί για το αμάξωμα.κόκκινο,λευκό και μαύρο.Πέρα από το χαμηλωμά της,η Quadrifoglio μ΄νο από τα ειδικά γι’αυτήν εμπρός και πίσω σπόιλερ που είναι ενσωματωμένα στους προφυλακτήρες και από τις μικρές πλαινές φουστίτσες που συνολικά συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής και της πρόσφυσης στο έδαφος στις μεγάλες ταχύτητες,καθώς επίσης από τις ζάντες με το αποκλειστικό σχέδιο και τους διπλούς εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αυτοκινήτου.Ο εσωτερικός σχεδιασμός αποπνέει μια κομψότητα,και μόλις διακρίνεται ο σπορ χαρακτήρας.Τα σημεία που ξεχωρίζουν είναι τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα με μεγάλη πλευρική στήριξη,με χαμηλωμένο μαξιλάρι και τονισμένα πλευρά,με την ακριβή επένδυση σε φυσικό δέρμα με κόκκινη ραφή που χρησιμοποιείται σε όλο το εσωτερικό.Η πληρότητα στον εξοπλισμό αποτέλεσε σοβαρό μέλημα της Alfa Romeo για την κορωνίδα των μοντέλων της.Ηταν διαθέσιμη με ABS και το αιρκοντίσιον είχε ηλεκτρονικό έλεγχο.Ο προαιρετικός εξοπλισμός ,εμπλουτιζόταν από μερικά στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά,όπως το εσωτερικό RECARO με εμπρός και πίσω καθίσματα που είχαν ηλεκτρονική μνήμη για τις διάφορες ρυθμίσεις,ή όπως το στερεοφωνικό σύστημα με κεραία που ήταν ενσωματωμένη στο πίσω κρύσταλλο.Στην πραγματικότητα το μάτι του πεπειραμένου Aλφιστα,θα προσέξει και έναν αριθμό μικρών καινοτομιών που προνοήθηκαν για μεγαλύτερη λειτουργικότητα.Υπήρχαν βέβαια και άλλα νέα στοιχεία που δεν ήταν ορατά και συνέβαλαν ενεργά στην αξιοπιστία του.Οι πολυάριθμες αυτές βελτιώσεις που βρίσκονταν σε δεύτερο ή τρίτο πλάνο δεν ήταν μόνο προνόμιο της Quadrifoglio.Αφορούσαν στην πραγματικότητα όλη την σειρά της 164 αν και στην αρχή παρουσιάσθηκαν μόνο στην κορυφαία έκδοση της σειράς για να εμφανισθούν σύντομα και στα άλλα.
@Jalisco Λιγο χλωμο να το στουκαρε.Αν τι ειχε στουκαρει τοτο δεν θα ειχαν μεινει αθικτοι και αβαφοι ο προφυλακτηρας και τα φτερα.Προφανως καποιος κομπλεξικος του εγδαρε το καπο με κανενα κλειδι.
50 χλμ μόνο, αλλά πρόλαβε και το στούκαρε (ξαναβαμμένο καπό)....