Το νέο εκρηκτικό ηλεκτρικό σεντάν στην κορυφαία του έκδοση διαθέτει μπαταρία 113 kWh σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι ηλεκτρικών κινητήρων που παράγουν έως και 1.080 ίππους. Όπως αναφέρει η μάρκα στην έκδοση Dream Edition, το Air μπορεί να κάνει το 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270 χλμ./ώρα.
Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις έχουμε τη βασική έκδοση του μοντέλου, την Touring και την Grand Touring. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Air Grand Touring προσφέρουν 800 ίππους και μπορεί να κάνει το σπριντ 0-96 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 214 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του είναι στα 832 χιλιόμετρα ξεπερνώντας αυτή της Dream Edition που ορίζεται στα 748 χλμ.
Μία κλίμακα πιο κάτω βρίσκεται το Lucid Air Touring. Αυτή η έκδοση προσφέρει 620 ίππους (0-96 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα) και τελική ταχύτητα 197,9 χλμ./ώρα. Η αυτονομία της είναι της τάξης των 653 χιλιομέτρων εφόσον χρησιμοποιεί το πακέτο τροχών και ελαστικών 19 ιντσών AeroRange. Στη βάση της γκάμας είναι το κανονικό Lucid Air χωρίς ωστόσο να υπάρχουν μέχρι στιγμής στοιχεία απόδοσης και αυτονομίας.
Αναφορικά με τους χρόνους φόρτισης το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι με μόλις 20 λεπτά φόρτισης σε ταχυφορτιστή μπορεί να καλύψει 482 χιλιόμετρα.
Στο εσωτερικό το Air διαθέτει μια ευρύχωρη και φουτουριστική καμπίνα που στοχεύει στη μεγιστοποίηση του χώρου. Μία οθόνη 34 ιντσών και ανάλυσης 5Κ, είναι ο πίνακας οργάνων και το σύστημα infotainment μαζί, ενώ χρησιμοποιεί το Amazon Alexa και υποστηρίζει ασύρματες ενημερώσεις. Τέλος η Lucid ανέπτυξε επίσης μια ολοκληρωμένη σουίτα ασφάλειας και βοήθειας για τον οδηγό που μεταξύ άλλων χρησιμοποιεί 32 διαφορετικούς αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός Lidar υψηλής ευκρίνειας.
Οι τιμές ξεκινούν από 80.000 δολάρια (περίπου 68.000 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τις 169.000 δολάρια (περίπου 143.621 ευρώ). Το Lucid Air θα διατεθεί σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης όχι όμως στην Ελλάδα.
...εμφάνιση υποκειμενικά για εμένα προσωπικά πάρα πολύ όμορφο, η ιπποδύναμη στο σωστό δρόμο, η εισαγωγή στην Ελλά όπως tesla στις αρχές που τα αγοράζαμε... συνήθως δια μέσω Ολλανδίας... και όλα τα υπόλοιπα δικά μας... θα πωληθούν κάποια και εδώ...
...εμφάνιση υποκειμενικά για εμένα προσωπικά πάρα πολύ όμορφο, η ιπποδύναμη στο σωστό δρόμο, η εισαγωγή στην Ελλά όπως tesla στις αρχές που τα αγοράζαμε... συνήθως δια μέσω Ολλανδίας... και όλα τα υπόλοιπα δικά μας... θα πωληθούν κάποια και εδώ...
....αρχίζω να «τα χάνω» με την ιπποδύναμη των ηλεκτρικών. 600, 800, 1100... Ούτε στραγάλια να‘ταν!