ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής το EAT8 ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, εξασφαλίζοντας πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις για το 308.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής το EAT8 ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, εξασφαλίζοντας πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις για το 308.

Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά: Focus ή 308;

23.389 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2023)

Κινητήρας: Τι «παίζει» με επιδόσεις και κατανάλωση;


Το 48-βολτο κύκλωμα του Ford δίνει boost-άρισμα 50 Nm ροπής το οποίο γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές, καλύπτοντας την όποια υστέρηση.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 48-βολτο κύκλωμα του Ford δίνει boost-άρισμα 50 Nm ροπής το οποίο γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές, καλύπτοντας την όποια υστέρηση.

Αναφέραμε ότι το Peugeot είναι περισσότερο οικονομικό σε μέσες πραγματικές συνθήκες, ειδικά στην κατανάλωση στο ταξίδι. Σε τέτοιες περιστάσεις ο 1.200άρης PureTech «καίει» 5 λτ./100 χλμ.. Σε κάθε περίπτωση, επιλέγοντας το κατάλληλο (Eco και Normal) μπορείς να ρυθμίσεις την απόκριση του κινητήρα για επιδόσεις ή κατανάλωση. Όπου στις επιδόσεις το αυτόματο κιβώτιο EAT8 με το kickdown κάνει πιο εύκολες τις προσπεράσεις (60-100 στα 5,5 δλ. και 80-120 στα 8,8 δλ.).
 
Τα περισσότερα άλογα του Focus δίνουν καλύτερη επιτάχυνση από στάση, ενώ η προσθήκη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εξυπηρετεί κυρίως στις εντός πόλης μετακινήσεις. Τότε είναι που ο εναλλάκτης/γεννήτρια με την ονομασία «BISG» ενισχύει τον 1.000άρη EcoBoost με επιπλέον 50 Nm ροπής, για αυτό και το Ford «καίει» λίγο πάνω από 8 λίτρα. Λόγω της ήπια υβριδικής τεχνολογίας το Focus έχει και χαμηλότερους ρύπους γλιτώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας (81 ευρώ πληρώνεις με το 308).

Στο δρόμο: Τι... τιμόνι παίρνεις;

Οδηγώντας τα δύο μικρομεσαία του συγκριτικού μας σίγουρα θα εκτιμήσεις την καλή τους ηχομόνωση. Η ανάρτηση διαχειρίζεται όπως πρέπει τις κακοτεχνίες του εδάφους (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος Αξονας πίσω), με την καμπίνα να μοιάζει αποκομμένη από τους εξωτερικούς θορύβους.
 
Βάζοντας τα δύο μοντέλα αντικριστά, με το Ford θα έχεις πιο fun οδηγικά εμπειρία. Μπορεί να σε δυσκολέψει ο μεγάλος κύκλος στροφής (11 μ.) αλλά όταν βγεις σε μία υπεραστική διαδρομή θα λατρέψεις τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Ακόμα και αν το παρακάνεις, η ST-Line ανάρτηση δε θα χάσει την αυτοκυριαρχία της, θα ελέγξει απόλυτα το αμάξωμα, ενώ η υποστροφή αργεί αρκετά να έρθει. Το πληροφοριακό του τιμόνι περνά άμεσα τις εντολές σου, ενώ τα αποτελεσματικά φρένα (35,6 μ. το 100-0 χλμ./ώρα) ολοκληρώνουν το πλήρες από δυναμικής άποψης οδηγικό πακέτο του Focus.
 
Ευχάριστο πάτημα έχει και το Peugeot 308, που έχει κι αυτό μια πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης. Αυτή φροντίζει ώστε να υπάρχει άφθονη πρόσφυση και γερό κράτημα, στοιχείο το οποίο σε συνδυασμό με την πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και τα δυνατά φρένα (36,7μ.), απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας. Ως προς την άνεση, μόνο στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες θα νιώσεις ορισμένους κραδασμούς, με το αυτόματο κιβώτιο και το μικρότερο κύκλο στροφής να βολεύουν περισσότερο τον οδηγό που περνά πολύ χρόνο μέσα στην πόλη.

Σελίδα 1Αυτόματο Peugeot 308 με 130 άλογα ή χειροκίνητο Ford Focus με 155;
Σελίδα 2Εξοπλισμός - Εσωτερικό - Χώροι: Τι πρέπει να γνωρίζω;
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά: Focus ή 308;
Σελίδα 4Η γνώμη του AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON