Διδάσκουν στιλ, ποιότητα και οδηγική εμπειρία: Μπορεί να είναι γόνοι διαφορετικών οικογενειών, διδάσκουν όμως στο ίδιο κολλέγιο της μικρομεσαίας SUV κατηγορίας. Ποιος είναι ο πιο καλός ο καθηγητής;
Το νέο Ford Kuga έχει μπει με αξιώσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV προβάλλοντας ένα πολύ ικανό προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Στο στόχαστρό του -εκτός από τις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας- βρίσκονται και πιο uper class αυτοκίνητα, όπως είναι η Χ1 της BMW και το ξεχωριστό Volvo XC40. Το μεν έχει κλίση στην οδηγική απόλαυση, το δε στην οδηγική άνεση. Παρακάτω λοιπόν συγκρίνουμε το νέο Ford Kuga μεταξύ τους, ώστε να δούμε πως τα καταφέρνει σε όλες τις οδηγικές πτυχές.
Σχεδίαση: Παραδίδει μαθήματα το XC40
Η διαφορετική φιλοσοφία των τριών αυτοκινήτων, γίνεται άμεσα αντιληπτή και από το αισθητικό προφίλ του καθενός. Η BMW Χ1 ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης των Χ crossover μοντέλων της BMW. Ετσι, ενσωματώνοντας στο αμάξωμά της έντονες ακμές και άλλες ξεχωριστές λεπτομέρειες όπως η χαρακτηριστική εμπρός γρίλια και τα δυναμικά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, παρουσιάζει ένα ξεκάθαρα δυναμικό προφίλ.
Το νέο Ford Kuga συνδυάζει ιδανικά τη δυναμική με την εκλεπτυσμένη αισθητική, διαθέτοντας όμορφες ρέουσες γραμμές και αεροδυναμική σχεδίαση. Έτσι τοποθετείται ουσιαστικά ανάμεσα στα άλλα δύο μοντέλα και αισθητικά, συνδυάζοντας την σπορ σχεδίαση με την πολυτέλεια, ενώ παράλληλα για όσους επιθυμούν να τονίσουν κάποιο από τα δύο χαρακτηριστικά, το Kuga διαθέτει τις «ειδικές» εκδόσεις ST-Line (πιο σπορ) και Vignale (premium).
Το Volvo XC40 είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον αισθητικά μοντέλο πάντως, με όμορφες και ξεχωριστές λεπτομέρειες να συνθέτουν ένα εκλεπτυσμένο και απόλυτα αποδεκτό σύνολο. Τα ογκώδη φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος που είναι κάθετα τοποθετημένα, κρίνονται ως εταιρικά στοιχεία και είναι πλήρως εναρμονισμένα με την αισθητική του εκεί, αποπνέοντας έντονο δυναμισμό.
Τιμή-Εξοπλισμός: Στην «έδρα», το Kuga
Το νέο Ford Kuga έχει στην φαρέτρα του ένα πολύ σημαντικό όπλο που του επιτρέπει να γίνει πιο ευπούλητο από το κοινό και αυτό είναι αναμφισβήτητα η εξαιρετικά καλή τιμή του. Με βάση τις διαστάσεις του, τον χαρακτήρα του και αυτά που «παίρνει» τελικά ο καταναλωτής, αποτελεί την ιδανική επιλογή ανάμεσα στα τρία μοντέλα. Ο εξοπλισμός σε κάθε περίπτωση περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα καθώς και τα σύγχρονα στοιχεία άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ άλλο ένα σημείο όπου υπάρχει υπεροχή του Kuga, είναι η 5ετής εγγύηση που το καλύπτει.
....Οι τρεις τυποι αγοραστων: Ο ''δηθεν''(και με τασεις...πυρομανιας) θα παρει ενα σχεδον crossover, την Χ1, πιο πολυ για καφε στην πλατεια και για τα ψωνια του σουπερμαρκετ. Ο ασχετος, ο οποιος αγοραζοντας το Volvo, νομιζει οτι αγοραζει premium, ενω παιρνει ενα μοντελο απροσωπο, με κινεζικη αισθητικη στο εσωτερικο χωρις να ξερει οτι θα γινει καλος πελατης των συνεργειων. Και ο νοικοκυρης που ολα τα μετρει, ο οποιος θα αγορασει το Kuga για το value for money και τους χωρους μεγαλυτερης κατηγοριας
To BMW X1 και το Volvo XC40 είναι premium SUV’s ενώ το Ford όχι. Ίσως θα ήταν καλύτερο να το συγκρίνετε με αυτοκίνητα όπως το Hyundai Tucson, το Skoda Karoq …
Τo BMW X1 και το Volvo XC40 καλό θα ήταν να τα συγκρίνετε με το Audi Q3.
Ευτυχώς η δυστυχώς στην Ελλάδα κάποιος που πληρώνει ποσό κοντά στα 30.000€ δύσκολα κοιτάει κάτι πέρα από τις premium μάρκες (BMW, Mercedes, Audi ….)
Σωστό είναι να γράφετε και τις τιμές των αυτοκινήτων. Το Χ1 ξεκινάει από 32.230€, το XC40 από 32.740€ και το Kuga από 26.272€. Και να συγκρίνετε παρόμοια επίπεδα εξοπλισμού, λέγοντας και την αντίστοιχη τιμή. Έτσι είναι τα σωστά συγκριτικά. Αλλιώς συγκρίνετε πατάτες με μήλα.
Απάντηση: Υπάρχει πίνακας στις φωτογραφίες του θέματος, εκεί όπου αναφέρονται οι τιμές των τριών μοντέλων του συγκριτικού, μαζί με τους εξοπλισμούς. Για του λόγου το αληθές:
....Οι τρεις τυποι αγοραστων: Ο ''δηθεν''(και με τασεις...πυρομανιας) θα παρει ενα σχεδον crossover, την Χ1, πιο πολυ για καφε στην πλατεια και για τα ψωνια του σουπερμαρκετ. Ο ασχετος, ο οποιος αγοραζοντας το Volvo, νομιζει οτι αγοραζει premium, ενω παιρνει ενα μοντελο απροσωπο, με κινεζικη αισθητικη στο εσωτερικο χωρις να ξερει οτι θα γινει καλος πελατης των συνεργειων. Και ο νοικοκυρης που ολα τα μετρει, ο οποιος θα αγορασει το Kuga για το value for money και τους χωρους μεγαλυτερης κατηγοριας
To BMW X1 και το Volvo XC40 είναι premium SUV’s ενώ το Ford όχι. Ίσως θα ήταν καλύτερο να το συγκρίνετε με αυτοκίνητα όπως το Hyundai Tucson, το Skoda Karoq … Τo BMW X1 και το Volvo XC40 καλό θα ήταν να τα συγκρίνετε με το Audi Q3. Ευτυχώς η δυστυχώς στην Ελλάδα κάποιος που πληρώνει ποσό κοντά στα 30.000€ δύσκολα κοιτάει κάτι πέρα από τις premium μάρκες (BMW, Mercedes, Audi ….)
Σωστό είναι να γράφετε και τις τιμές των αυτοκινήτων. Το Χ1 ξεκινάει από 32.230€, το XC40 από 32.740€ και το Kuga από 26.272€. Και να συγκρίνετε παρόμοια επίπεδα εξοπλισμού, λέγοντας και την αντίστοιχη τιμή. Έτσι είναι τα σωστά συγκριτικά. Αλλιώς συγκρίνετε πατάτες με μήλα.
Απάντηση: Υπάρχει πίνακας στις φωτογραφίες του θέματος, εκεί όπου αναφέρονται οι τιμές των τριών μοντέλων του συγκριτικού, μαζί με τους εξοπλισμούς. Για του λόγου το αληθές:
Δεν είχα δει τις φωτογραφίες όπου υπάρχουν και οι τιμές. Mea culpa.
Σε λίγο έρχονται οι flinstones με τα τρικυλινδρα σας