Στο εσωτερικό της GLA συναντάμε δύο οθόνες, αμφότερες με διαγώνιο 10,25 ιντσών. Οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων είναι πιο ευανάγνωστες σε σύγκριση με τη Χ2
Όσον αφορά στους χώρους για τους μπροστινούς επιβάτες, δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των δύο μοντέλων. Οι επιβάτες κάθονται άνετα και αναπαυτικά στο κάθισμά τους. Μάλιστα, η BMW στο μοντέλο της δοκιμής είχε επιλέξει τα προαιρετικά καθίσματα Active τα οποία συνιστούμε σε σχέση με τα βασικά γιατί παρέχουν πολύ καλή στήριξη στην οσφυϊκή χώρα και είναι ακόμη πιο άνετα για την πλάτη.
Στο ταμπλό της Χ2 θα συναντήσεις δύο οθόνες, μία 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία 10,7 ιντσών για το σύστημα infotainment. Παρόλο που αυτή η οθόνη αφής είναι στραμμένη ελαφρά προς τη μεριά του οδηγού, η εργονομία δεν επιτυγχάνεται.
Περνώντας στο πίσω κάθισμα από την άλλη, τα πράγματα είναι διαφορετικά και γίνεται αμέσως εμφανές το ψεγάδι της Χ2 που οφείλεται στην εξωτερική της σχεδίαση: Λόγω της κλίσης της οροφής, οι ψηλότεροι επιβάτες πρέπει να είναι σκυμμένοι για να χωρέσουν. Επίσης υπάρχει ένα μικρό ζήτημα και στον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Αν είσαι ψηλότερος από τον μέσο όρο, τα γόνατά σου θα στριμωχτούν περισσότερο από όσο στην GLA ή ακόμα και στην Χ1. Επομένως αν ο χώρος στο πίσω κάθισμα είναι παράγοντας σημαντικός, να ξέρεις πως εδώ η X2 υστερεί απέναντι στην GLA ή την X1.
Ξαναερχόμαστε μπροστά όπου στο ταμπλό της Χ2 θα συναντήσεις δύο οθόνες, μία 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία 10,7 ιντσών για το σύστημα infotainment. Παρόλο που αυτή η οθόνη αφής είναι στραμμένη ελαφρά προς τη μεριά του οδηγού, η εργονομία δεν επιτυγχάνεται, καθώς για να χειριστείς τις λειτουργίες πρέπει να γείρεις ελαφρώς μπροστά. Επίσης, το μενού των ρυθμίσεων είναι πολύπλοκο, και θα μπορούσε να έχει καλύτερη δομή. Περίεργο είναι και το γεγονός ότι το σύστημα πλοήγησης στο σύστημα iDrive έχει πιο απλοποιημένα γραφικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, για παράδειγμα οι δρόμοι που δεν έχουν κίνηση δεν χρωματίζονται πλέον με πράσινο χρώμα. Ακόμη και το σύστημα φωνητικού ελέγχου επιτελεί μικρότερο εύρος λειτουργιών.
Η Mercedes είναι αισθητά πιο ευρύχωρη στο πίσω κάθισμα. Ακόμη και για μπασκετμπολίστες που λέει ο λόγος (ίσως όχι 5άρια), υπάρχει κενό μεταξύ του κεφαλιού και της οροφής. Οι μπροστινές θέσεις είναι επίσης άνετες, ενώ και εδώ συναντάμε δύο οθόνες, αμφότερες με διαγώνιο 10,25 ιντσών. Και εδώ όμως υπάρχει το ίδιο πρόβλημα: η οθόνη αφής για το σύστημα infotainment είναι λίγο μακριά για την φτάσει το χέρι του οδηγού. Ωστόσο οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων είναι πιο ευανάγνωστες σε σύγκριση με τη Χ2. Τα μενού είναι επίσης πολύπλοκα, αλλά πιο καλά οργανωμένα, και στην περίπτωση που αναρωτιέσαι πού βρίσκεται κάποια λειτουργία, ο βοηθός του συστήματος MBUX θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμος.
Σελίδα 1 | Ποιο Premium diesel οικογενειακό SUV; Mercedes με 190 ή BMW με 163 PS; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Και οι δύο hi-tech μα η X2 δυσκολεύεται στους χώρους |
Σελίδα 3 | Κινητήρες & οδική συμπεριφορά: Πιο ζωντανή & άνετη η Mercedes, «κοκκαλώνει» η X2, μα «χάνει» στο τιμόνι |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |