Η ανανεωμένη BMW i3 και το ολοκαίνουργιο DS 3 Crossback E-Tense είναι δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, έχουν όμως παραπλήσια τιμή αγοράς.
Στην αντιπαράθεση μεταξύ της BMW i3 και του DS 3 Crossback είμαστε ανάμεσα σε 2 μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες (σ.σ. μικρό χάτσμπακ η i3 και μικρό SUV το DS 3 Crossback) με παραπλήσιες όμως τιμές μετά και από την κρατική επιδότηση που ισχύει για την αγορά ηλεκτρικών. Εκτός από τις διαφορές που οφείλονται στις διαφορετικές τους κατηγορίες, υπάρχουν και άλλες που έχουν να κάνουν με την ηλεκτρική τους «φύση». Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι γίνεται συγκριτικά στους βασικούς τομείς μεταξύ των δύο αυτών ηλεκτρικών μοντέλων.
Εμφάνιση: Διαφορετική η i3, premium φινέτσα για το DS 3 Crossback
Η BMW i3 σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη και παρότι είναι αρκετά χρόνια στην αγορά (σ.σ. κυκλοφορεί η «φρεσκαρισμένη» εκδοχή της στα πλαίσια της σχετικής ανανέωσης) συνολικά δείχνει τη διαφορετικότητα των 4.006 χλστ. του αμαξώματος της, πολλά μέρη του οποίου είναι κατασκευασμένα από εξωτικά ελαφριά υλικά, όπως ανθρακονήματα.
Από την άλλη, το ηλεκτρικό DS 3 Crossback έχει μήκος 4.118 χλστ. μέσω των οποίων εκφράζεται άμεσα ο εκλεπτυσμένος και premium χαρακτήρας του, τόσο μέσω της συνολικής σχεδίασης, όσο και των επιμέρους λεπτομερειών, όπως είναι τα εντυπωσιακά φώτα, η ιδιαίτερη μάσκα εμπρός και οι «αναδυόμενες» χειρολαβές του.
Να δούμε ποιοι και πόσοι θα μπορέσουν να αγοράσουν ηλεκτρικά με τόσο υψηλό κόστος κτήσης. Υπόψη ότι όλοι ενδιαφέρονται πρωταρχικά για το κόστος απόκτησης. Η απόσβεση ακολουθεί και κανένας δεν μπορεί να την σκεφθεί όταν το κόστος αγοράς είναι πολύ υψηλό.
Να δούμε ποιοι και πόσοι θα μπορέσουν να αγοράσουν ηλεκτρικά με τόσο υψηλό κόστος κτήσης. Υπόψη ότι όλοι ενδιαφέρονται πρωταρχικά για το κόστος απόκτησης. Η απόσβεση ακολουθεί και κανένας δεν μπορεί να την σκεφθεί όταν το κόστος αγοράς είναι πολύ υψηλό.