Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο σβέλτη η i3, περισσότερα χλμ. με μια φόρτιση το DS 3 Crossback Οι ηλεκτροκινητήρες που εφοδιάζουν τα δύο μοντέλα είναι σταθερού μαγνήτη με αυτόν της i3 να αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ του DS 3 Crossback E-Tense αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Στην πράξη και οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν καλές επιδόσεις, αλλά το αρκετά χαμηλότερο βάρος και τα 34 παραπάνω άλογα δίνουν ξεκάθαρο προβάδισμα στο γερμανικό μοντέλο. Η ουσιαστική διαφορά όμως πηγάζει από τον συνδυασμό του DS 3 Crossback E-Tense με μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh με την i3 να διαθέτει μπαταρίες 42 kWh. Έτσι το premium γαλλικό μοντέλο προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία και τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Και τα δύο μοντέλα προορίζονται φυσικά για αστικές μετακινήσεις με το DS 3 Crossback E-Tense να μπορεί να διανύσει 320 χλμ. θεωρητικά (285-290 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής μας), ενώ η BMW i3 προσφέρει αυτονομία έως 308 χλμ. (255-260 χλμ. στη δοκιμή μας). Οι χρόνοι κανονικής φόρτισης είναι μικρότεροι για την i3, σε ταχυφορτιστή όμως το DS 3 Crossback μιας και υποστηρίζει φόρτιση με 100 kW έχει το πάνω χέρι στους αυτοκινητοδρόμους και στη ταχεία φόρτιση.
Μoναδικό σε σχεδίαση είναι και το εσωτερικό του DS 3 Crossback Ε-Τense με το σχεδιαστικό μοτίβο του διαμαντιού να ακολουθείται κι εδώ, όπως και στις συμβατικές εκδόσεις.
Εσωτερικό-Χώροι: Αισθητική και χωροταξική υπεροχή του DS 3 Crossback Το εσωτερικό της έκδοσης E-Tense του DS 3 Crossback παραμένει ίδιο σε μεγάλο βαθμό με τις συμβατικές εκδόσεις και κερδίζει τις εντυπώσεις με την ξεχωριστή του σχεδίαση, τον ποιοτικό του διάκοσμο και την ξεχωριστή του εικόνα. Μάλιστα, οι προαιρετικές λευκές δερμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό, καθίσματα και στο εσωτερικό των θυρών, απογειώνουν το αισθητικό αποτέλεσμα. Υπάρχει φυσικά οθόνη αφής και ο premium διάκοσμος συνδυάζεται με high-tech στοιχεία και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης.
Οι δερμάτινες ενθέσεις στο ταμπλό, τα υλικά και ο εξοπλισμός τονίζουν τον premium χαρακτήρα του.
Σε εντελώς διαφορετικό μοτίβο, το εσωτερικό της i3 χαρακτηρίζεται από λιτές γραμμές με τα υλικά να είναι ωστόσο υψηλής ποιότητας και το φινίρισμα top. Υπάρχει μεγάλη οθόνη, που ελέγχεται μέσω πιεζοπεριστροφικού διακόπτη, αλλά την έκπληξη προκαλεί το άνοιγμα των πίσω μικρών θυρών προς την αντίθετη κατεύθυνση των μπροστινών και η απουσία κεντρικής κολώνας. Σε κάθε περίπτωση η i3 έχει τον τρόπο να εντυπωσιάζει και στο εσωτερικό.
Οι δερμάτινες ενθέσεις στο ταμπλό, τα υλικά και ο εξοπλισμός τονίζουν τον premium χαρακτήρα του.
Πάντως, οι χώροι είναι καλύτεροι όπως είναι λογικό στο DS 3 Crossback αν και στα δύομοντέλα 4 άτομα θα φιλοξενηθούν άνετα, με την μεγάλη διαφορά τους, ωστόσο, να εμφανίζεται στο διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές όπου το ηλεκτρικό γαλλικό crossover προσφέρει 350 λτ. και η i3 260 λίτρα.
Οι δερμάτινες ενθέσεις στο ταμπλό, τα υλικά και ο εξοπλισμός τονίζουν τον premium χαρακτήρα του.
Να δούμε ποιοι και πόσοι θα μπορέσουν να αγοράσουν ηλεκτρικά με τόσο υψηλό κόστος κτήσης. Υπόψη ότι όλοι ενδιαφέρονται πρωταρχικά για το κόστος απόκτησης. Η απόσβεση ακολουθεί και κανένας δεν μπορεί να την σκεφθεί όταν το κόστος αγοράς είναι πολύ υψηλό.
Να δούμε ποιοι και πόσοι θα μπορέσουν να αγοράσουν ηλεκτρικά με τόσο υψηλό κόστος κτήσης. Υπόψη ότι όλοι ενδιαφέρονται πρωταρχικά για το κόστος απόκτησης. Η απόσβεση ακολουθεί και κανένας δεν μπορεί να την σκεφθεί όταν το κόστος αγοράς είναι πολύ υψηλό.