Στην πράξη ο 1,0 Ecoboost του Puma χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. To μοτέρ «αρπάζει» από το μηδέν, χωρίς να σκορτσάρει ή να δυσανασχετεί ακόμα αν έχεις ξεχάσει υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, παρά την 3κύλινδρη φύση του συνόλου. Βάζει φωτιά στο δρόμο; Όχι, αλλά οι επιδόσεις είναι επαρκείς ενώ επίσης η κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 6,5 λτ./100 χλμ.
Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας πασπαρτού του ομίλου, τοποθετείται κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης του T-Roc. Οι 110 ίπποι του αποδεικνύονται ικανοί για την εύκολη κίνησή του χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως ο 1,0 ΤSI αν και τρικύλινδρος, δεν ακούγεται καθόλου και δεν ενοχλεί με την χροιά του κάνοντας μόνο αισθητή την «παρουσία του» σε πολύ χαμηλές στροφές. Την πολύ καλή του εικόνα συνολικά έρχεται να συμπληρώσει η χαμηλή πραγματική κατανάλωση, που διαμορφώνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ.