Tα Ford είναι γνωστά για τον οδηγοκεντρικό τους ταπεραμέντο και το Puma σε βάζει σε αυτή τη διάθεση πριν καν εκκινήσεις, χάρη στην εξαιρετική θέση οδήγησης, τα σπορ καθίσματα και το κοφτό τιμόνι. Όταν ξεκινήσεις θαυμάζεις τον τρόπο με τον οποίο η πιο σφιχτή ανάρτηση θα διαχειριστεί ιδανικά τις αναλογίες του μοντέλου και τις μετατοπίσεις του βάρους. Δεν αφήνει το αμάξωμα να παίρνει κλίσεις και διατηρεί την πρόσφυση σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ την ίδια ώρα λειτουργώντας στρωτά και αθόρυβα «στρογγυλεύει» σωστά τις κακοτεχνίες, χωρίς να κοπανάει. Το τιμόνι από την πλευρά του, αν και πιο ελαφρύ από τα στάνταρ της φίρμας για μεγαλύτερη ευκολία εντός πόλης, θα περάσει με ακρίβεια τις εντολές στους μπροστά τροχούς και θα σου δώσει την απαραίτητη πληροφόρηση, συμμετέχοντας ουσιαστικά στα δρώμενα.
To T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και επωφελείται από την ελαφριά κατασκευή και την ακαμψία που επιδεικνύει αυτή. Το T-Roc αποσβένει παραπάνω από ικανοποιητικά ακόμα και τις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ διακρίνεται σε κάθε δρόμο για την καλή ποιότητα κύλισής που παρουσιάζει, προσεγγίζοντας τα επίπεδα μεγαλύτερων και πιο ακριβών αντίστοιχων προτάσεων. Σε ανοιχτό δρόμο το T-Roc δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση στο δρόμο (θα θέλαμε ωστόσο μεγαλύτερη στεφάνη τιμονιού) και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του, όσο τουλάχιστον «σιγοντάρει» ο κινητήρας.