Η οθόνη των 10,25 ιντσών περιλαμβάνεται στη 2η έκδοση εξοπλισμού «Plus», με τον στάνταρ μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων σαν head-up-display να μπαίνει για 1η φορά στην ιστορία του Citroen C3.
Περνώντας στο εσωτερικό, μπροστά και πίσω, τα δύο αυτοκίνητα θα προβάλλουν τα δικά τους ατού. Στο Toyota Yaris θα σταθούμε περισσότερο στην καλύτερη ποιότητα κατασκευής, που αξιολογείται με 73% έναντι 65% για το Citroen C3. Το μικρό των Ιαπώνων φέρει μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό, στοιχείο που δεν συναντάμε στο Citroen όπου γίνεται χρήση αποκλειστικά σκληρών υλικών, με καλή πάντως συναρμογή.
Καλοφτιαγμένη και πρακτική θα χαρακτηρίζαμε την καμπίνα του Toyota Yaris με τον μίνιμαλ εσωτερικό διάκοσμο να έχει δώσει μεγάλα περιθώρια για τη δημιουργία πολλών θέσεων μικροαντικειμένων.
Η οθόνη και των δύο μοντέλων έχει «αιωρούμενη» διάταξη στο κέντρο του ταμπλό, με το Citroen να υποστηρίζει δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Διαφορετική είναι και η διαμόρφωση, μπροστά από το τιμόνι. Στο Toyota Yaris υπάρχει κλασικός πίνακας οργάνων που αποτελείται από μία κεντρική ψηφιακή οθόνη και δύο στρογγυλές (αριστερά ένδειξη λειτουργίας υβριδικού συστήματος- δεξιά χιλιόμετρα και δείκτες). Όσον αφορά το Citroen με το οριζόντια σχεδίασης ταμπλό των τριών επιπέδων, βλέπουμε έναν μακρόστενο ψηφιακό πίνακα οργάνων, που είναι αρκετά πρωτότυπος και καλαίσθητος.
Καθώς πηγαίνουμε προς τα πίσω, το Citroen C3 έχει το προβάδισμα στο κομμάτι της ευρυχωρίας. Τα μαλακά καθίσματα Citroen Advanced Comfort της 2ης έκδοσης Plus προσφέρουν μεγάλη άνεση στους πίσω επιβάτες, που λόγω της αύξησης των διαστάσεων του μοντέλου έχουν περισσότερους χώρους. Σε σχέση με το Yaris, το C3 έχει περισσότερο «αέρα» για το κεφάλι των πίσω επιβατών (7 εκ. έναντι 2,2 εκ.), ενώ οριακά καλύτερο είναι στο διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα και στο φάρδος της πίσω σειράς. Τέλος, αναφορικά με το πορτ-μπαγκάζ, στο Citroen έχει χωρητικότητα 310 λίτρα (286 λτ. στο Yaris), που σημαίνει ότι χωράει 1-2 σχολικές τσάντες παραπάνω.