ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Καλύτερο σε επιδόσεις & κατανάλωση το αυτόματο υβριδικό Yaris

1.283 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2025)
Σπουδαία οικονομία προσφέρει το υβριδικό Toyota Yaris, με μόνη ένστασή μας το βουητό του κιβωτίου e-CVT στις απότομες επιταχύνσεις.
2 Φωτογραφίες »

Σπουδαία οικονομία προσφέρει το υβριδικό Toyota Yaris, με μόνη ένστασή μας το βουητό του κιβωτίου e-CVT στις απότομες επιταχύνσεις.

Αυτόματο κιβώτιο και αποδοτική υβριδική τεχνολογία: αυτά τα δύο χαρακτηριστικά βάζουν το Toyota Yaris σε θέση ισχύος, κυριολεκτικά και μεταφορικά, σε σχέση με το Citroen C3. Η ικανότητα του υβριδικού μικρού των Ιαπώνων να κινείται και ηλεκτρικά, σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη, ρίχνουν σημαντικά την κατανάλωσή του σε αστικές συνθήκες (3,5 λτ./100 χλμ.) και περιορίζουν αισθητά τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. Το υβριδικό Yaris των 1.500 κυβικών με τα 116 άλογα έχει μέση πραγματική κατανάλωση μόλις στα 4,2 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι σε ετήσια βάση, για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο (80-20 σε πόλη-ταξίδι) το κόστος καυσίμων θα είναι μικρότερο από 1.400 ευρώ.


Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου στο Citroen C3 έχει ικανοποιητική αίσθηση στις πρώτες 4 σχέσεις και «χάνει» λίγο ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωση των σχέσεων συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το Citroen C3 σε κάθε πάτημα του γκαζιού.
2 Φωτογραφίες »

Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου στο Citroen C3 έχει ικανοποιητική αίσθηση στις πρώτες 4 σχέσεις και «χάνει» λίγο ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωση των σχέσεων συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το Citroen C3 σε κάθε πάτημα του γκαζιού.

 
Η απουσία κάποιας υβριδικής τεχνολογίας στην εν λόγω έκδοση δεν είναι σύμμαχος για το Citroen C3, που κυκλοφορεί βέβαια και σε αυτόματο mild hybrid σύνολο με ίδια ιπποδύναμη. Στη συγκριτική δοκιμή μας, πάντως, η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 7 λτ./100 χλμ., με τον 1.200άρη PureTech των 100 ίππων να έχει καλά αποθέματα ροπής (205 Nm) και ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά. Θα λέγαμε μάλιστα πως έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο με αρκετά περισσότερα από 100 άλογα.
 
Περνώντας λοιπόν στον τομέα των επιδόσεων, το Citroen C3 ολοκληρώνει το 60-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και το 80-120 σε 11,9 δλ., το ωραίο όμως είναι πως νιώθεις να είναι σβέλτο και υπάκουο να σε κάθε γκαζιά. Στο Yaris των 16 παραπάνω ίππων αλλά κυρίως του αυτόματου (e-CVT) κιβωτίου, οι ρεπρίζ είναι προφανώς καλύτερες (60-100 σε 5,9 δλ. και 80-120 σε 7,8 δλ.), ενώ η ευκολία οδήγησης είναι κάτι παραπάνω από αγχολυτική, ειδικά τη σημερινή εποχή που η κίνηση στους δρόμους είναι αναγκαίο κακό.

Σελίδα 1Best-seller μικρά: Citroen C3 (100 PS) ή Toyota Yaris (116 PS);
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ψηλότερο & με crossover στοιχεία το νέο Citroen, περισσότερο compact & δυναμικό το Toyota
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι: Citroen για περισσότερους χώρους ή Toyota για καλύτερη ποιότητα;
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλύτερο σε επιδόσεις & κατανάλωση το αυτόματο υβριδικό Yaris
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο crossover με μεγάλη απόσταση από το έδαφος το άνετο C3, περισσότερο ευχάριστο στο δρόμο το Yaris
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
NOKIAN ALL SEASON