Η μαλακή λειτουργία της ανάρτησης αλλά κυρίως η μεγάλη απόσταση από το έδαφος διευρύνουν το πεδίο δράσης του Citroen C3.
Τέλος, έχουμε την οδική συμπεριφορά των δύο best-seller μικρών, τα οποία έχουν ένα δικό τους χαρακτήρα. Ακολουθώντας την γενική φιλοσοφία της Citroen, το C3 διατηρεί τον άνετο χαρακτήρα του, τον οποίο μάλιστα ενισχύει στη νέα του γενιά. Αυτό συμβαίνει διότι
Με κύκλο στροφής τα 9,8 μ. στο Toyota Yaris, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο εύχρηστο είναι εντός πόλης, πόσο ευέλικτο γενικά και σίγουρα μετατρέπεται στον απόλυτο σύμμαχο σε κάθε μανούβρα.
από την βασική έκδοση YOU! εφοδιάζεται με την ανάρτηση του C5 Aircross, Citroën Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια. Η μαλακή λειτουργία της ανάρτησης σε συνδυασμό με τα καθίσματα Advanced Comfort ανεβάζουν σημαντικά τα επίπεδα άνεσης, ακόμη και σε ήπιες off-road διαδρομές. Επιπλέον, ελέω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος το Citroen C3 προσφέρει μεγαλύτερη περιφερειακή ορατότητα και παράλληλα είναι αρκούντως ικανό εκτός δρόμου, με αρκετά καλές γωνίες. Το ότι κάθεσαι ψηλά δηλαδή, είναι ένα συν στις διασταυρώσεις της πόλης όπου κάδοι και παρκαρισμένα αυτοκίνητα σου εμποδίζουν το οπτικό πεδίο.
Όσον αφορά το Toyota Yaris, θα αναφερθούμε και πάλι στην ευκολία οδήγησης στην πόλη λόγω του αυτόματου κιβωτίου, όχι όμως μόνο σε αυτή. Σίγουρα οι compact διαστάσεις, ο μικρός κύκλος στροφής και η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας κάνουν παιχνιδάκι την οδήγηση στην κίνηση και τα στενά δρομάκια των πόλεων, όμως ταυτόχρονα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει all-around χαρακτήρα. Η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο με πολύ αποτελεσματική απορροφητικότητα από την ανάρτηση, αλλά την ίδια στιγμή το Yaris έχει πιο «ζωντανό» και απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα σε σχέση με το Citroen. Το περισσότερο πληροφοριακό τιμόνι θα ικανοποιήσει περισσότερο τον πιο απαιτητικό οδηγό, πάντοτε υπό το πρίσμα ενός κλασικού αυτοκινήτου πόλης.