Citroen C1 Vs Hyundai i10 Vs Suzuki Ignis
50.191 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2017)
Γιατί τα μίνι μοντέλα πουλάνε σαν τρελά στην Ελλάδα. Δείτε τώρα ποια είναι τα 3 top μίνι μοντέλα για να κινείσαι στην πόλη.
Τα μίνι είναι η τρίτη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία στην ελληνική αγορά και όχι άδικα. Πρώτα από όλα είναι τα πιο φθηνά καινούρια αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις. Εκτός από αυτό όμως, ο κόσμος τα λατρεύει και για την ευελιξία τους μέσα στην πόλη, τη φρέσκια σχεδίαση, την οικονομία που προσφέρουν και το έξυπνο «πακετάρισμα» που επιτρέπει μεγάλες ανέσεις στο εσωτερικό τους, αναλογικά με τις σουλουπωμένες εξωτερικές τους διαστάσεις. Φυσικά δε μένουν μόνο εκεί, αφού, πλέον, προσφέρουν και πολλά περισσότερα, όπως ασφάλεια, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και νέες τεχνολογίες. Στο θέμα μας επιλέξαμε τρία μοντέλα που βρίσκονται κοντά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, σύμφωνα με τις πωλήσεις του 2017, το στιλάτο Citroen C1, το πρακτικό Hyundai i10 και το ευέλικτο Suzuki Ignis.
Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο και στιλάτο C1
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο και στιλάτο C1
Όπως ορίζεται και από το χαρακτηρισμό της κατηγορίας των τριών μοντέλων, μίνι, φυσικά το πρώτο μέλημα στο σχεδιασμό είναι οι compact διαστάσεις, προς χάριν της ευελιξίας και της πρακτικότητας στο δρόμο. Το πιο μικρό σε μήκος από τα τρία μοντέλα, με διαφορά μάλιστα, είναι το C1 που έχει μήκος 3,466 μ., έναντι 3,665 και 3,700μ των i10 και Ignis αντίστοιχα. Πέρα από τις μικρότερες διαστάσεις το γαλλικό μοντέλο διαθέτει την πιο μοντέρνα και φινετσάτη σχεδίαση, κυρίως λόγω των ιδιαίτερων φώτων μπροστά, που ενσωματώνονται στον ευμεγέθη προφυλαχτήρα. Έτσι πάνω από τους στρογγυλούς προβολείς, υπάρχει ένα λεπτό «σώμα», που εκτείνεται μέχρι το πλάι και σε συνδυασμό με την τονισμένη μάσκα συμβάλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής εικόνας. Δεξιά και αριστερά του προφυλακτήρα ξεχωρίζουν τα κάθετα τοποθετημένα LED φώτα ημέρας. Ιδιαίτερα φώτα ημέρας διαθέτει και το ανανεωμένο Hyundai i10, τα οποία εδράζουν στην πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα. Το υπόλοιπο αμάξωμα χαρακτηρίζεται από πολλές νευρώσεις και καμπύλες, δημιουργώντας μαζί με τον μπροστά προφυλαχτήρα και τους προβολείς ομίχλης ένα δυναμικό αποτέλεσμα. Από την άλλη, το νέο Suzuki Ignis έχει τελείως διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία, η οποία τραβάει την περιέργεια των περαστικών. Το αμάξωμα είναι πιο τετραγωνισμένο με καθαρές επιφάνειες, ενώ το μπροστινό του μέρος με τα φώτα LED και τη μάσκα με πινελιές χρωμίου που τα περικλείει είναι φρέσκο και όμορφο. Στο πλάι το μάτι πέφτει στη φαρδιά πίσω κολόνα που δεν είναι πολύ γοητευτική, ενώ πίσω είναι φαρδύ χαμηλά και πολύ στενό όσο ανεβαίνεις προς τα πάνω.
Value for money: Προσιτό με 5ετή εγγύηση το i10, με άτοκη χρηματοδότηση το C1
Τα μίνι μοντέλα θεωρούνται από τα πιο προσιτά της αγοράς, κάτι που επαληθεύεται και στο θέμα μας. Το Hyundai i10 είναι το φθηνότερο από τα τρία μοντέλα στις 5θυρες εκδόσεις που συγκρίνουμε, με τιμή 10.290 ευρώ και στα πλεονεκτήματά του είναι η 5ετής εγγύηση, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, με δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν οπτικό τεχνικό έλεγχο. Παράλληλα για όσους θέλουν κάτι ακόμα πιο οικονομικό, με 500 ευρώ λιγότερα το i10 είναι διαθέσιμο στην ίδια έκδοση (Active), με 1.000άρι μοτέρ 66 ίππων. Με τιμή από 10.371 ευρώ για την έκδοση με τους 68 ίππους (11.155 αυτή του θέματός μας) το C1 αποτελεί μια προσιτή επιλογή, ενώ σε συνάρτηση με το νέο άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα η απόκτησή του γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Συγκεκριμένα τα χαρακτηριστικά του νέου άτοκου χρηματοδοτικού προγράμματος περιλαμβάνουν προκαταβολή ανάλογα με την έκδοση, 0% επιτόκιο και διάρκεια 36 μηνών. Το ακριβότερο, με τιμή από 11.530 ευρώ, αλλά συγχρόνως και το πιο καινούριο μοντέλο είναι το Ignis, το οποίο διαθέτει αρκετό πλούσιο εξοπλισμό για την κατηγορία του, ενώ συγχρόνως είναι και το μοναδικό μοντέλο του θέματός μας, που προσφέρεται με τετρακίνηση με τιμή από 14.030 ευρώ στην δεύτερη έκδοση GL+, αλλά και με υβριδικό σύστημα τροφοδοσίας από 15.080 ευρώ στην ανώτατη έκδοση GLX.
Σ' αυτή την κατηγορία το Νο 1 είναι το Mitsubishi Spacestar.
Οσον αφορα το αρθρο: Νο 1 i10, No 2 Ignis, No 3 c1. Συμφωνω επισης με τον Jimmys.