Ανέσεις μικρομεσαίου μοντέλου θα απολαύσουν στην καμπίνα του Yaris οι επιβάτες, αφού διαθέτει τον περισσότερο αέρα για τα γόνατα στην πίσω σειρά. Παράλληλα το ιαπωνικό μικρό διαθέτει και πλατύτερο πίσω κάθισμα, το οποίο επιτρέπει ακόμα και σε 5ο επιβάτη να μεταφερθεί χωρίς παραχωρήσεις, κάτι που ενισχύει και η έλλειψη τούνελ στο πάτωμα της πίσω σειράς καθισμάτων.
Μεγάλη άνεση θα απολαύσουν και οι επιβάτες του Corsa, με εξίσου μπόλικο χώρο για τα γόνατα και ακόμα μεγαλύτερο για τα κεφάλια τους, ωστόσο οι 5 λιγότεροι πόντοι στο φάρδος του καθίσματος, συγκριτικά με το Yaris, θα απαιτήσουν παραχωρήσεις από έναν τρίτο επιβάτη.
Το ίδιο ισχύει και για το Citroen C3, το οποίο έχει ελάχιστα φαρδύτερο κάθισμα από το Corsa και αντίστοιχα λίγο μικρότερο χώρο για τα γόνατα. Από την άλλη το γαλλικό μοντέλο έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 300 λίτρα, με τα Yaris και Corsa να έχουν σχεδόν ίδια χωρητικότητα με 285 λτ. και 286 λτ. αντίστοιχα.
...και σου 'ρχεται η mazda με το 2 και 17 χιλιάρικα να χτυπήσει μερίδιο... (χωρίς να πιάσουμε το θέμα επιδόσεων-φρένα-χώροι)