Τα τρία μοντέλα του θέματός μας χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικούς κινητήρες, οι οποίοι κρίνονται επαρκέστατοι για τους καθημερινούς αστικούς ρυθμούς, αλλά και ένα άνετο ταξίδι. Στην πράξη ο 1,4 λτ. κινητήρας 90 ίππων του Corsa έχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές εκμεταλλευόμενος και την κλιμάκωση του κιβωτίου, η οποία μέχρι και την τελευταία σχέση είναι αρκετά πυκνή. Από την πλευρά του ο κινητήρας των 82 ίππων, που εφοδιάζει την βασική έκδοση του νέου Citroen C3, κινεί σχετικά άνετα το ελαφρύ αμάξωμα του, προσφέροντάς του θετικό τράβηγμα και ζωντάνια παρά την χαμηλή του απόδοση.
Ακόμα περισσότερη ζωντάνια ωστόσο, προσφέρουν οι 111 ίπποι του Yaris, το οποίο ως το πιο ισχυρό έχει τις καλύτερες επιδόσεις σε όλους τους τομείς, ενώ ειδικά στις κρίσιμες ρεπρίζ το πλεονέκτημά του είναι ακόμα πιο έντονο. Σχετικά χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του απαιτώντας 6,4 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, υψηλότερη από αυτή του C3 (5,8 λτ./100 χλμ.) και αρκετά χαμηλότερη από αυτή του Corsa (7,9 λτ./100 χλμ.).
...και σου 'ρχεται η mazda με το 2 και 17 χιλιάρικα να χτυπήσει μερίδιο... (χωρίς να πιάσουμε το θέμα επιδόσεων-φρένα-χώροι)