Ψάχνετε μια value for money επιλογή, κοντά στα 13 χιλιάρικα, που να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες; Παρακάτω θα βρείτε 4 προτάσεις από την δημοφιλέστερη κατηγορία στην ελληνική αγορά, τα μικρά μοντέλα πόλης.
Δύσκολα τα πράγματα όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε μοντέλα της μικρής κατηγορίας, γιατί οι διαφορές ως προς το value for money και την αξία κάθε μοντέλου είναι πολύ μικρές, όμως ταυτόχρονα υπάρχει και ένας μεγάλος πλουραλισμός με κάθε αυτοκίνητο να έχει να προβάλει κάτι το ξεχωριστό. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, κοινός παρανομαστής στη σύγκρισή μας είναι οι βασικές εκδόσεις 4 δημοφιλών μοντέλων, με τιμή πάνω-κάτω τα 13 χιλιάρικα.
Στο επίκεντρο, φυσικά, βρίσκεται ο βασιλιάς των πωλήσεων, Toyota Yaris, το οποίο κατέκτησε τον τίτλο Best Car by AutoΤρίτη εδώ στην Ελλάδα, αλλά και το Car of the Year στην Ευρώπη. Το ιαπωνικό μικρό ξεκινάει από τα 13.770 € και δίπλα του στέκονται το Peugeot 208 με τιμή εκκίνησης τα 13.500 €, το Hyundai i20 με τιμή τα 12.990 ευρώ και το Citroen C3 με την χαμηλότερη, τα 12.900 ευρώ. Αναφορικά με τις ιπποδυνάμεις των τεσσάρων μοντέλων, να σημειώσουμε πως είναι… διψήφιες. Πιο ισχυρό είναι το i20 με 84 PS, ακολουθούν τα δύο γαλλικά (83 PS το C3 και 75 PS το 208) και με 72 PS κλείνει την 4άδα το Toyota Yaris. Πάμε όμως να τα δούμε αναλυτικά, βάζοντας κάτω τα πράγματα με χαρτί και μολύβι.
Σχεδίαση: Δυναμισμός από τα Yaris και i20, φινέτσα για το C3, εκλεπτυσμένο το 208
Και τα τέσσερα μοντέλα έχουν εμφάνιση που κεντρίζει το μάτι και δεν περνάνε απαρατήρητα. Αρχικά το 4ης γενιάς Toyota Yaris ξεχωρίζει με το μυώδες και δυναμικό παρουσιαστικό του, εκπέμπει φρεσκάδα και υποδηλώνει με την εμφάνισή του, τους φουσκωμένους θόλους και τα τόξα πως διαθέτει σπορτίφ οδηγικά στοιχεία. Δυναμισμό όμως εκπέμπει και το Hyundai i20, στο οποίο η σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness αποτυπώνεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, φέρνοντας αρμονία μεταξύ της αρχιτεκτονικής και του δυναμικού του στυλ. Γαλλική φινέτσα, έπειτα, διακρίνει το Peugeot 208. Διάχυτος είναι ο δυναμισμός στο εμπρός μέρος χάρη στην μεγάλη μάσκα, τις «νυχιές» των LED φωτιστικών σωμάτων και τους «χαυλιόδοντες» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Εξίσου εντυπωσιακό είναι το πίσω μέρος, όπου η μαύρη οριζόντια λωρίδα σκεπάζει σαν φάσα τα πίσω φωτιστικά. Τέλος, το σχεδιαστικό παζλ ολοκληρώνεται με το μοντέρνο Citroen C3 με την νέα μάσκα οβάλ σχήματος και το χρωμιωμένο έμβλημα της να δεσπόζει σε αυτή. Μάλιστα, το C3 διαθέτει και πολλές επιλογές customization, στοιχείο που είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν η αξιολόγηση αφορά το design.
Για όποιον θέλει να το χρησιμοποιεί ως μοναδικό αυτοκίνητο το i20 χωρίς πολύ σκέψη. Σε αυτή την κατηγορία πρώτα κριτήρια είναι οι χώροι και η δύναμη του κινητήρα. Ως δεύτερο αυτοκίνητο και για αστικές μετακινήσεις διαλέγω Yaris. Το 208 με άλλο ισχυρότερο κινητήρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Μεταξύ i 20 & 208, το δεύτερο, γιατί όντως όπως αναφέρθηκε το κορεάτικο καλύπτει περισσότερες ανάγκες, αλλά έστω και με ατμοσφαιρικό 1200άρι, ένα κλικ στη χαρά το δικαιούσαι. +και η ρέτρο αναφορά στο 205, έστω κι αυτό.
Μεταξύ Yaris & i20!
καλά είναι όλα, αλλά το ι20 είναι καλητερο...
Για όποιον θέλει να το χρησιμοποιεί ως μοναδικό αυτοκίνητο το i20 χωρίς πολύ σκέψη. Σε αυτή την κατηγορία πρώτα κριτήρια είναι οι χώροι και η δύναμη του κινητήρα. Ως δεύτερο αυτοκίνητο και για αστικές μετακινήσεις διαλέγω Yaris. Το 208 με άλλο ισχυρότερο κινητήρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Το fiesta γιατί δεν είναι? Σαν αυτοκίνητο είναι καλύτερο και από τα 4. Κατά τα άλλα ψηφίζω Peugeot.
Θα έπρεπε να συμπεριλάβετε και το Corsa. Δεν είναι ίδιο με το 208. Σε κάποια σημεία ίσως είναι και καλύτερο.
Μεταξύ i 20 & 208, το δεύτερο, γιατί όντως όπως αναφέρθηκε το κορεάτικο καλύπτει περισσότερες ανάγκες, αλλά έστω και με ατμοσφαιρικό 1200άρι, ένα κλικ στη χαρά το δικαιούσαι. +και η ρέτρο αναφορά στο 205, έστω κι αυτό.
Polo από μένα ως το καλύτερο μικρο