Τετραγωνισμένης αισθητικής το ταμπλό του Citroen C3, με το βασικό πακέτο να έχει στο infotainment μία μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών.
Εσωτερικό-Χώροι-Εξοπλισμός
192.049 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2021)
Εσωτερικό: Πολύ ποιοτικό το 208, πολύ πρακτικό το Yaris
Ανοίγοντας την πόρτα και των τεσσάρων μοντέλων και μπαίνοντας στο εσωτερικό τους, το σίγουρο είναι πως και τα τέσσερα θα σε εντυπωσιάσουν με κάποια χαρακτηριστικά τους. Το Peugeot 208 π.χ., ξεχωρίζει με την i-cockpit οδηγοκεντρική λογική, το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, τον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων, αλλά και τους αεροπορικού τύπου διακόπτες που ενισχύουν τον premium προσανατολισμό και κατασκευή του. Επίσης, κανένα σημαντικό πρόβλημα δεν έχουμε ως προς την εργονομία, και μάλιστα μας αρέσει ο τρόπος που ανοίγει το πορτάκι στην κεντρική κονσόλα.
Περνώντας στο εσωτερικό του δημοφιλούς Yaris έχουμε να σημειώσουμε πως είναι το μόνο με έγχρωμη οθόνη αφής από την βασική έκδοση, ενώ από πλευράς σχεδίασης θα κερδίσει το νεανικό κοινό παρά τις απλές γραμμές του. Από πλευράς ποιότητας είναι στιβαρό και σε κερδίζει η βασική έκδοση, ενώ ως highlight προσθέστε κάτι που δεν φαίνεται… και αυτό είναι ο κεντρικός αερόσακος στα καθίσματα μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.
Θετικά είναι τα σχόλιά μας έπειτα και για την καμπίνα του i20 στην οποία μας αρέσει η ενιαία οριζόντια γρίλια που χωρίζει το ταμπλό από άκρη σε άκρη. Από πλευράς υλικών θα συναντήσουμε σκληρά πλαστικά, όμως δεν υπάρχει καμία ένσταση ως προς το φινίρισμα και την συναρμογή. Καλή ακόμη είναι και η εργονομία.
Τέλος, το καρέ έρχεται να κλείσει με επιτυχία το C3. Όπως και με την εξωτερική σχεδίαση, έτσι και στην καμπίνα το customization ανήκει στα πλεονεκτήματά του (ανάμεσα στις επιλογές είναι και ένα φινίρισμα ξύλου), ενώ παρά τα σκληρά πλαστικά δεν υπάρχει σημαντικό παράπονο σε ποιότητα και συναρμογή. Αρκετά μάλιστα μας βόλεψαν από το πρίσμα της εργονομίας οι θέσεις για αντικείμενα στην κεντρική κονσόλα. κ
Εξοπλισμός: Με έγχρωμη οθόνη infotainment το Yaris
Πιο δελεαστική επιλογή κοιτώντας αρχικά τις τελικές τιμές είναι το Citroen C3 καθώς ξεκινάει από τα 12.900 ευρώ στην έκδοση Flair, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού), Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και προβολείς LED, όντας το μοναδικό με LED φανάρια, όμως το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος είναι προαιρετικό (Shine Pack). Έπειτα, στα 12.990 ευρώ ξεκινάει η τιμή του Hyundai i20 στην έκδοση Fresh, η οποία και αυτή έχει αρκετές ανέσεις (π.χ. ηλεκτρικά παράθυρα πίσω) και πληθώρα από συστήματα ασφαλείας (διαθέτει στάνταρ το μπουκέτο ασφάλειας Smartsense με 10 συστήματα ενεργητικής ασφάλειας), ενώ η εγγύηση των 5 ετών καλύπτε απεριόριστα χλμ.. Συνεχίζοντας, το Peugeot 208 ξεκινάει από τα 13.500 ευρώ έχοντας και αυτό έναν καλό εξοπλισμό για βασική έκδοση, ενώ στα 13.770 ευρώ έρχεται το Yaris στην έκδοση Active που μειώνει όμως την απόσταση με την έγχρωμη οθόνη, το adaptive cruise control, τα 6 χρόνια εγγύησης και τον μπροστινό αερόσακο μεταξύ οδηγού - συνοδηγού.
Χώροι: Καλύτερο για επιβάτες και αποσκευές το i20
Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, και τα τέσσερα μοντέλα θα φιλοξενήσουν με άνεση 4 επιβάτες, ωστόσο από εκεί και ύστερα υπάρχει ένα μοντέλο που καταφέρνει να κάνει τη διαφορά. Αναφερόμαστε στο Hyundai i20, το οποίο έχει μεγάλο αέρα για τα γόνατα (μαζί με το Yaris), είναι το πιο φαρδύ και στις δύο σειρές καθισμάτων, και έχει το μεγαλύτερο αέρα για το κεφάλι (σ.σ. μαζί με το 208 που όμως έχει μικρότερο άνοιγμα πίσω πόρτας και μέγεθος παραθύρων). Αναφορικά με τις αποσκευές, έχει επίσης τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, συγκεκριμένα 352 λίτρα.
Για όποιον θέλει να το χρησιμοποιεί ως μοναδικό αυτοκίνητο το i20 χωρίς πολύ σκέψη. Σε αυτή την κατηγορία πρώτα κριτήρια είναι οι χώροι και η δύναμη του κινητήρα. Ως δεύτερο αυτοκίνητο και για αστικές μετακινήσεις διαλέγω Yaris. Το 208 με άλλο ισχυρότερο κινητήρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Μεταξύ i 20 & 208, το δεύτερο, γιατί όντως όπως αναφέρθηκε το κορεάτικο καλύπτει περισσότερες ανάγκες, αλλά έστω και με ατμοσφαιρικό 1200άρι, ένα κλικ στη χαρά το δικαιούσαι. +και η ρέτρο αναφορά στο 205, έστω κι αυτό.
Μεταξύ Yaris & i20!
καλά είναι όλα, αλλά το ι20 είναι καλητερο...
Για όποιον θέλει να το χρησιμοποιεί ως μοναδικό αυτοκίνητο το i20 χωρίς πολύ σκέψη. Σε αυτή την κατηγορία πρώτα κριτήρια είναι οι χώροι και η δύναμη του κινητήρα. Ως δεύτερο αυτοκίνητο και για αστικές μετακινήσεις διαλέγω Yaris. Το 208 με άλλο ισχυρότερο κινητήρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Το fiesta γιατί δεν είναι? Σαν αυτοκίνητο είναι καλύτερο και από τα 4. Κατά τα άλλα ψηφίζω Peugeot.
Θα έπρεπε να συμπεριλάβετε και το Corsa. Δεν είναι ίδιο με το 208. Σε κάποια σημεία ίσως είναι και καλύτερο.
Μεταξύ i 20 & 208, το δεύτερο, γιατί όντως όπως αναφέρθηκε το κορεάτικο καλύπτει περισσότερες ανάγκες, αλλά έστω και με ατμοσφαιρικό 1200άρι, ένα κλικ στη χαρά το δικαιούσαι. +και η ρέτρο αναφορά στο 205, έστω κι αυτό.
Polo από μένα ως το καλύτερο μικρο