Ο μυώδης σχεδιασμός της 5ης γενιάς Mustang παραπέμπει κατ΄ ευθείαν στις fastback εκδόσεις στα τέλη της δεκαετίας του Ά60. Επιτέλους η Ford εγκαταλείπει την 25 ετών πλατφόρμα Fox, αν και για λόγους κόστους διατηρεί την πίσω ανάρτηση και στη νέα τότε Mustang. O V6 κινητήρας φτάνει στα 210 και ο V8 στα 300 άλογα. Το αγοραστικό κοινό έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον σε βαθμό που GM και Chrysler αποφάσισαν την ανάσταση των Camaro και Dogde Challenger αντίστοιχα ώστε να μην παίζει μπάλα μόνη της η Ford με τη Mustang. H ανανέωση του 2010 έφερε αυξημένες ιπποδυνάμεις, τη στιγμή που η Mustang Boss 302 έφτασε τα 444 άλογα. To 2006 επανεμφανίζονται οι εκδόσεις Shelby.
Έκτη γενιά:2015- 2023
Δημιούργημα του Βρετανού υπεύθυνου σχεδιασμού της Ford, Mορέι Κάλουμ, η Mustang 6ης γενιάς έρχεται να «παντρέψει» τις κλασσικές αναλογίες με το σύγχρονο design σε ένα μυώδες και εντυπωσιακό «πακέτο». Με μήκος 4.789 χλστ., η Mustang είναι πλέον ένα μεγάλο αυτοκίνητο με επιτέλους στάνταρ πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Φαρδιά, πλατιά, με ένα καπό ΝΑ και με την επιβλητική μάσκα είναι λογικό η Mustang να «κλειδώνει» τα βλέμματα. Με 2,3 λτ. Ecoboost αρχικά και 5,0 V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα. Στην ανανέωση του μοντέλου λανσαρίστηκε το 10άρι αυτόματο κιβώτιο της Ford, ενώ σήμερα είναι διαθέσιμη σε κάμπριο και fastback έκδοση μόνο με τον 5λιτρο V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 450 άλογα (460 στην έκδοση Mach 1). To καλοκαίρι του 2018 η Mustang συμπλήρωσε 10.000.000 πωλήσεις.
Η έκτη γενιά ολοκληρώνει την καριέρα της φέτος. Η νέα, 7η γενιά παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και αναμένεται στην Ευρώπη το 2024.