Οδηγώντας το DS4 αυτό που σου κάνει αίσθηση είναι η απομόνωση των θορύβων έξω από την καμπίνα, με τα μόνο στοιχείο που γίνεται αισθητό στους επιβάτες να είναι κάποιες ξερές αντιδράσεις από την ανάρτηση, κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του δρόμου, λόγω της σφιχτής της ρύθμισης. Από την άλλη η σφιχτή ανάρτηση προσθέτει αρκετή πρόσφυση στις στροφές και μικρές κλίσεις από το αμάξωμα, το οποίο σε οριακές καταστάσεις κάνει το DS 4 προβλέψιμο και ουδέτερο. Μάλιστα αν το τιμόνι είχε μικρότερη διάμετρο και λίγο πιο άμεση πληροφόρηση θα μιλούσαμε για μια ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Ωστόσο είπαμε ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν είναι σπορ, συνεπώς το γαλλικό μοντέλο είναι προσανατολισμένο να προσφέρει άνεση, ασφάλεια και αυξημένη ποιότητα κύλισης. Τέλος το φρένα είχαν εξαιρετική απόδοση στις μετρήσεις μας, σημειώνοντας 34,9 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα.
Ενα πανεμορφο αυτοκινητο που στις φωτογραφιες στο εσωτερικο το αδικουν..πολυ καλη ποιοτητα υλικων για την κατηγορια..περιμενω αναλυτικη και αντικειμενικη συγκριση με τον ανταγωνισμο στα ιδια χρηματα..
Ενα πανεμορφο αυτοκινητο που στις φωτογραφιες στο εσωτερικο το αδικουν..πολυ καλη ποιοτητα υλικων για την κατηγορια..περιμενω αναλυτικη και αντικειμενικη συγκριση με τον ανταγωνισμο στα ιδια χρηματα..