DS 7 Crossback E-TENSE + Ξεχωριστός και premium χαρακτήρας, επιδόσεις, τεχνολογία, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τετρακίνηση - Βάρος αμαξώματος που ενίοτε γίνεται αισθητό, εργονομία που απαιτεί κάποια εξοικείωση
Ford Kuga PHEV + Κατανάλωση, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, οδική συμπεριφορά, ηλεκτρική αυτονομία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 8ετής εγγύηση - Βάρος, βουητό στην επιτάχυνση από το CVT αυτόματο κιβώτιο
Volvo XC 40 T5 Recharge + Λειτουργία υβριδικού συνόλου, ποιότητα κύλισης, εμφάνιση μέσα-έξω, οδική συμπεριφορά, χρόνος φόρτισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας - Ελαφρύ τιμόνι, «τσιμπημένη» κατανάλωση, μικρή μπαταρία/ηλεκτρική αυτονομία, φρένα, τιμή
Λόγω βάρους, ο fun to drive τύπος δε θα ενθουσιαστεί με κανένα από τα μοντέλα της δοκιμής, ωστόσο το Ford Kuga έχει ένα σπορτίφ τόνο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος. Από την άλλη, η τετρακίνηση απογειώνει τα επίπεδα πρόσφυσης του DS 7 Crossback.
O Value for Money τύπος σίγουρα θα επιλέξει το Ford Kuga που συνδύαζει τη χαμηλότερη τιμή με πλήρη εξοπλισμό, αλλά και 8 χρόνια εγγύηση.
Ο high-tech τύπος θα βρει και στα 3 μοντέλα στοιχεία άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας που θα τον ενθουσιάσουν, ωστόσο το DS 7 Crossback είναι το μόνο που προσφέρει στάνταρ ανάρτηση που σκανάρει το δρόμο μπροστά και ρυθμίζει ξεχωριστά καθένα από τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Επιπλέον προσφέρει και σύστημα Night Vision!
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Η ηλεκτρικη αυτονομία τους με αριθμούς; Για την "καθημερινότητα" διαβασα, δηλαδή 45-50 χλμ;