Πλήρες, σύγχρονο και εντυπωσιακό στην όψη και την αφή είναι το ταμπλό του DS 7
E-Tense. Oι συνδυασμοί από τις λίστες υλικών και εξοπλισμού είναι πρακτικά ανεξάντλητη. Στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής των 12 ιντσών.
Εσωτερικό: Premium το DS, πρακτικό το Ford, minimal το Volvo
114.175 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2020)
Στο εσωτερικό, υπάρχουν αισθητές διαφορές μεταξύ των τριών μοντέλων, τόσο σε χαρακτήρα, όσο και σε διάκοσμο. Έτσι στο DS 7 Crossback θα βρει κανείς αυθεντική πολυτέλεια και premium κατασκευή, ένα πολύ ξεχωριστό design, μεγάλες οθόνες και κορυφαίες δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά θα χρειαστείς και μεγάλο βαθμό εξοικείωσης σχετικά με το πού βρίσκεται το καθετί, καθώς οι Γάλλοι της DS έχουν μια ιδιαίτερη προσέγγιση σε όλα. Χωροταξικά πάντως το DS 7, εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μεγάλο του μεταξόνιο για να προσφέρει αρχοντικούς χώρους για τους επιβάτες, αλλά και πλουσιοπάροχο πορτ-μπαγκάζ
Το νέο Ford Kuga είναι το πιο λιτό σχεδιαστικά όμως διαθέτει τα πάντα από πλευράς εξοπλισμού, με το σύστημα infotainment SYNC3 να κερδίζει τις εντυπώσεις με την χρηστικότητά του και την ευκολία του. Τα υλικά είναι μαλακά στο πάνω μέρος του ταμπλό και η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αν και χαμηλά στο ταμπλό το φινίρισμα και η υφή των σκληρών πλαστικών δεν ικανοποιεί. Σε κάθε περίπτωση είναι εμφανής ο εξαιρετικά πρακτικός χαρακτήρας μέσω της κορυφαίας εργονομίας και του συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πίσω καθίσματος από τα 411 έως τα 581 λτ..
Το Volvo XC 40 T5 Recharge εμφανίζει έναν ευχάριστα minimal διάκοσμο και ικανοποιεί με την ποιότητά του, αλλά δεν προσεγγίζει απόλυτα τα premium επίπεδα του DS 7 Crossback. Το φινίρισμα πάντως είναι προσεγμένο, ενώ με την διχρωμία στο εσωτερικό αυτό αναβαθμίζεται αφού «σπάει» η όποια μουντάδα. Ο κρυστάλλινος επιλογέας ταχυτήτων θα αποσπάσει θετικά και αρνητικά σχόλια, ενώ η εντυπωσιακή, κάθετα τοποθετημένη,οθόνη αφής που θυμίζει tablet και η οποία είναι γρήγορη σε απόκριση και συνολικά εύχρηστη, ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, αν και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί στριμόχωρο, χωροταξικά το XC 40 δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους δύο αντιπάλους του.
Value For Money: Φθηνότερο και με 8 χρόνια εγγύηση το Ford Kuga
Συγκριτικά, το Ford Kuga PHEV είναι διαθέσιμο με τη χαμηλότερη τιμή (45.271 ευρώ), χωρίς μάλιστα παραχωρήσεις σε θέματα εξοπλισμού μιας και η βασική έκδοση ST-Line X προσφέρει τα πάντα σε συνδυασμό με σπορτίφ look και σφιχτή ανάρτηση. Επιπλέον άσσος στο μανίκι του Kuga είναι η 8ετής εγγύηση. Στο DS 7 Crossback και στο Volvo XC 40 οι εγγυήσεις είναι για 5 χρόνια. Από εκεί και πέρα, το premium ύφος και το πλήθος εφαρμογών που υπάρχουν στη διάθεση οδηγού και επιβατών, όπως οι δωρεάν (εφΆόρου ζωής) υπηρεσίες τηλεματικής E-Tense Remote Control του DS 7 Crossback έχουν και το ανάλογο τίμημα (51.500 ευρώ). Το Volvo XC 40 T5 Recharge κοστίζει 49.179 ευρώ έχει όμως και αυτό πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Σε κάθε περίπτωση πάντως και τα 3 μοντέλα απαλλάσσονται από εταιρικό φόρο χρήσης, αλλά και τέλη κυκλοφορίας.
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Η ηλεκτρικη αυτονομία τους με αριθμούς; Για την "καθημερινότητα" διαβασα, δηλαδή 45-50 χλμ;