Πιο εύκολο έργο έχει ο BlueHDi κινητήρας του DS 7 Crossback και αυτό διακρίνεται περισσότερο στην χαμηλότερη κατανάλωσή του.
Κινητήρες: Ναι σε τέτοιους diesel…
99.181 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2020)
Η κορυφαία έκδοση του DS 7 Crossback με diesel κινητήρα, «φοράει» τον εξαιρετικό από όλες τις απόψεις 2λιτρο BlueHDi των 180 ίππων και 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, όντας ελαστικός από χαμηλά και με μεγάλα αποθέματα ισχύος και ροπής, ενώ στην πράξη αποδεικνύεται αποτελεσματικός για την σβέλτη κίνησή του.
Αντίστοιχα πολύ ικανός όπως αποκαλύπτουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι και ο Td4 diesel κινητήρας του Discovery Sport, ο οποίος έχει την ίδια απόδοση και χωρητικότητα (σ.σ. 180 ίπποι και 2,0 λτ.), όμως εδώ το αυξημένο βάρος και η τετρακίνηση επηρεάζουν τις τιμές κατανάλωσης, όχι όμως τις επιδόσεις και την γενικότερη λειτουργία του. Έτσι, ο κινητήρας αυτός -όπως τον έχουμε δει και από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας- είναι πολιτισμένος, ήσυχος και υπόσχεται να κινεί καλά το βαρύ αμάξωμα του Discovery Sport επωφελούμενο και από την κλιμάκωση του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου του. Το DS 7 διαθέτει και αυτό στην έκδοση της δοκιμής το εξαιρετικό EAT8 αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων του ομίλου. Ουσιαστικά, οι διαφορές στα δύο μοντέλα εντοπίζονται στις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις του DS 7 Crossback και την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση του BlueHDi κινητήρα του.