Το DS 7 Crossback είναι μια υπερυψωμένη λιμουζίνα στο δρόμο, προσφέροντας άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ την ίδια στιγμή παρουσιάζει και ενδιαφέρουσα, ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Στο δρόμο: Crossover VS SUV
99.017 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2020)
Προφανώς και τα δύο μοντέλα στόχο έχουν να προσφέρουν τα μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στους επιβάτες τους. Να τους παρέχουν ένα ήσυχο περιβάλλον στο αυτοκινητόδρομο ή την βοή της πόλης, καθώς και να αφήσουν μακριά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Βέβαια, λογικό είναι να υπάρχουν μικρές διαφορές στο οδηγικό τους προφίλ, καθώς άλλωστε το μεν είνια δικίνητο (DS 7 Crossback), ενώ το Discovery είναι τετρακίνητο, τιμώντας έτσι και την μακρά ιστορία της βρετανικής μάρκας στα εκτός δρόμου οχήματα.
Το γαλλικό μοντέλο, το οποίο έχουμε δοκιμάσει επί ελληνικού εδάφους, εστιάζει ξεκάθαρα στην κίνηση σε άσφαλτο, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Η ανάρτηση φροντίζει και απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες προσφέροντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης, η οποία ενισχύεται επιπλέον από την προσεγμένη ηχομόνωση.
Από την άλλη το Discovery ως γνήσιος απόγονος του Freelander ακόμα και στην έκδοση Sport, μπορεί να «πατήσει» άνετα χώμα, τόσο μέσω της τετρακίνησης που διαθέτει, όσο και μέσω της μεγαλύτερης απόστασής του από το έδαφος. Σημαντικό στοιχείο για αυτόν τον τομέα είναι επιπροσθέτως και οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης, 25 και 30 μοιρών αντίστοιχα.
Θα λέγαμε ότι το DS 7 Crossback είναι καταλληλότερο στην άσφαλτο, προσφέροντας πλούσια οδηγική αίσθηση και μια ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, ενώ το Discovery Sport πρεσβεύει τα SUV όπως τα μάθαμε και πριν γίνουν crossover, με μεγάλες δυνατότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές, την ώρα που το DNA της ίδιας μάρκας υπόσχεται κορυφαία ποιότητα κύλισης, ησυχία στην καμπίνα και άνεση για τους επιβάτες, όχι όμως σπορτίφ υπερβολές.