2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι Δανοί μπαίνουν δυναμικά στην αγορά των ελαφριών σπορ αυτοκινήτων.
Δανικά αντι-Lotus
2.991 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2017)
Μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία από τη Δανία, η Agile Automotive, θέλει να μπει στα χωράφια της Lotus και να αμφισβητήσει την κυριαρχία της στην κατηγορία των ελαφριών σπορ αυτοκινήτων.
Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών μια μικρή χούφτα από αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναδυθεί από τη Δανία, αλλά μόνο μία, η Zenvo, έχει γίνει πραγματικά γνωστή σε όλο τον κόσμο. Λοιπόν, πλέον υπάρχει ένας νέος παίκτης στον τομέα που ονομάζεται Agile Automotive και θέλει να ανταγωνιστεί στην αγορά ελαφρών σπορ αυτοκινήτων τη Lotus η οποία ήταν αυτή που ανέδειξε την κατηγορία.
Η εταιρεία αναπτύσσει δύο μοντέλα, το SC122 (σε δύο εκδόσεις, μία μόνο για πίστα και μία η οποία είναι νόμιμη για το δρόμο) και το SCX, με τις ίδιες δύο διαθέσιμες επιλογές.
Για τα δύο μοντέλα υπάρχουν περιορισμένες πληροφορίες όπως ότι το SC122 θα χρησιμοποιήσει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 3.5 λίτρων με 425 ίππους. Αυτός ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων ή προαιρετικά με ένα σειριακό, αγωνιστικό κιβώτιο επτά ταχυτήτων με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Η Agile λέει ότι εάν οι πελάτες θέλουν, θα μπορούν να επιλέξουν έναν ατμοσφαιρικό V6 αντί του υπερτροφοδοτούμενου.
Στο SCX έχουν αφαιρεθεί τμήματα όπως το παρμπρίζ και οι πόρτες προκειμένου να πέσει πολύ το βάρος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η εταιρεία αναπτύσσει δύο μοντέλα, το SC122 (σε δύο εκδόσεις, μία μόνο για πίστα και μία η οποία είναι νόμιμη για το δρόμο) και το SCX, με τις ίδιες δύο διαθέσιμες επιλογές.
Για τα δύο μοντέλα υπάρχουν περιορισμένες πληροφορίες όπως ότι το SC122 θα χρησιμοποιήσει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 3.5 λίτρων με 425 ίππους. Αυτός ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων ή προαιρετικά με ένα σειριακό, αγωνιστικό κιβώτιο επτά ταχυτήτων με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Η Agile λέει ότι εάν οι πελάτες θέλουν, θα μπορούν να επιλέξουν έναν ατμοσφαιρικό V6 αντί του υπερτροφοδοτούμενου.
Το SC122 θα βασίζεται σε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ το κοντό μεταξόνιο και η τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο υπόσχονται να παρέχουν δυνατές συγκινήσεις και εντυπωσιακό χειρισμό.
Όσο για το SCX, φαίνεται ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το SC122 καθώς έχει αφαιρεθεί το παρμπρίζ, οι πόρτες και οποιοδήποτε άλλο «περιττό» κομμάτι του αμαξώματος. Η «ψυχή» του ελαφριού αυτού συνόλου είναι ένα σύνολο 2.0 λίτρων που προέρχεται από την Toyota και αποδίδει 180 ατμοσφαιρικούς ή 250 υπερτροφοδούμενους ίππους.
Όσο για το SCX, φαίνεται ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το SC122 καθώς έχει αφαιρεθεί το παρμπρίζ, οι πόρτες και οποιοδήποτε άλλο «περιττό» κομμάτι του αμαξώματος. Η «ψυχή» του ελαφριού αυτού συνόλου είναι ένα σύνολο 2.0 λίτρων που προέρχεται από την Toyota και αποδίδει 180 ατμοσφαιρικούς ή 250 υπερτροφοδούμενους ίππους.