Λιμουζίνα με diesel ή βενζίνη-πρίζας;

 Σχολιάστε 
7.528 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2024)
Ανεξαρτήτως κινητήρα, το εσωτερικό της νέας Mercedes E-Class είναι εντυπωσιακό και πολυτελές. Ξεχωρίζει η (έξτρα) οθονάρα που πιάνει όλο τα ταμπλό, αλλά και ο διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 12,3 ιντσώ
3 Φωτογραφίες »

Ανεξαρτήτως κινητήρα, το εσωτερικό της νέας Mercedes E-Class είναι εντυπωσιακό και πολυτελές. Ξεχωρίζει η (έξτρα) οθονάρα που πιάνει όλο τα ταμπλό, αλλά και ο διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Η ποιότητα υλικών, κατασκευής και φινιρίσματος αποτελεί σημείο αναφοράς, όπως και η τεχνολογία που βρίσκει κανείς.

Όταν μιλάμε για πολυτέλεια, αρχοντιά και τεχνολογία λιμουζινών, τότε η Mercedes παίζει χωρίς αντίπαλο. Η νέα E-Class, η μπερλίνα της Mercedes που είναι ένα σκαλί πριν από την υπερλιμουζίνα S-Class, αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα μιας και έχει πλείστα όσα στοιχεία υπεροχής, κυρίως σε τεχνολογία και εικόνα, σε μια κατηγορία που οι αγοραστές πληρώνουν πολλά και φυσικά απαιτούν… περισσότερα.


Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρχοντικοί και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο λόγω της μπαταρίας το πορτ-μπαγκάζ της E 300e έχει χάσει 170 λίτρα από τα 540 της E 220d. Θα θέλαμε να υπάρχει ένας μικρός διπλός πάτος για τα καλώδια.
3 Φωτογραφίες »

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρχοντικοί και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο λόγω της μπαταρίας το πορτ-μπαγκάζ της E 300e έχει χάσει 170 λίτρα από τα 540 της E 220d. Θα θέλαμε να υπάρχει ένας μικρός διπλός πάτος για τα καλώδια.


Μέσα σε όλο τον ποιοτικό και τεχνολογικό παροξυσμό της νέας E-Class εντάσσεται φυσικά και ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας των κινητήρων της. Για παράδειγμα, οι… «απλές» εκδόσεις βενζίνης ή diesel έχουν ήπια υβριδικό σύστημα με ηλεκτρικό μοτεράκι που απλά υποβοηθά το έργο του κινητήρα, όπως στην περίπτωση της Mercedes E 220 d, που δοκιμάσαμε στο παρελθόν.

Υπάρχουν όμως και οι full υβριδικές εκδόσεις με δυνατότητα φόρτισης και από πρίζα (Plug-in), που επιτρέπουν την ηλεκτροκίνηση για 100 (πραγματικά) χιλιόμετρα. Mάλιστα η Mercedes είναι η μόνη φίρμα στον κόσμο που προσφέρει Plug-in σύστημα με diesel, αλλά και με βενζίνη σαν αυτό της Mercedes E 300 e, που μόλις «τεστάραμε» και μας εντυπωσίασε με την χαμηλή κατανάλωση και την μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές επιδόσεις. Και κάπως έτσι μας ήρθε και η ιδέα αυτής της… ενδοοικογενειακής αναμέτρησης:

Ήπια υβριδικό diesel ή plug-in βενζίνη για την λουσάτη Mecedes E-Class; ΚατΆ αρχάς από τη στιγμή που μιλάμε για το ίδιο μοντέλο οι εξωτερικές τους διαφορές είναι ελάχιστες διατηρώντας την εκλεπτυσμένη, αλλά και super αεροδυναμική (σχετικός συντελεστής στο 0,23) σχεδίαση. Μόνο αν παρατηρήσει κάποιος τα δύο πορτάκια στα πίσω φτερά (αριστερά για φόρτιση και δεξιά για καύσιμο) ή το σηματάκι «300 e» θα καταλάβει την κατά το ήμισυ ηλεκτρική φύση της plug-in. 

Διαφορά υπάρχει και στην τιμή και μάλιστα σημαντική: Το αρχικό κόστος αγοράς της Ε 300 e των 313 ίππων ορίζεται στις 79.500 ευρώ, την ίδια ώρα που η diesel επιλογή με τα 197 άλογα τιμάται από 68.250 ευρώ στο ίδιο, πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο. Βέβαια και στις δύο περιπτώσεις η τιμή ανεβαίνει αρκετά αν κανείς αποφασίσει να ασχοληθεί με τον μακρύ κατάλογο των έξτρα στοιχείων πολυτέλειας και τεχνολογίας.

Σελίδα 1Diesel ή plug-in; Mercedes E 220 d Vs Mercedes E 300 e
Σελίδα 2Λιμουζίνα με diesel ή βενζίνη-πρίζας;
Σελίδα 3Κινητήρες: Ταξιδεύει με 3,6 λτ. η diesel, «δεν καίει» σταγόνα για 100 χλμ. το Plug-in των 313 ίππων
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απόλυτη ησυχία, άνεση και αρχοντιά και στις 2 περιπτώσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
PAPADAMANTIOU
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ