Στο δρόμο: Απόλυτη ησυχία, άνεση και αρχοντιά και στις 2 περιπτώσεις

 Σχολιάστε 
7.524 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2024)
Στο δρόμο: Απόλυτη ησυχία, άνεση και αρχοντιά και στις 2 περιπτώσεις
2 Φωτογραφίες »

Περνώντας στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς και αρχίζοντας από την… μισοηλεκτρική E 300 e, το εντυπωσιακό είναι πως παρά τις 19άρες ζάντες του μοντέλου δοκιμής και τη σφιχτότερη ανάρτηση, η οποία καλείται να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερο βάρος λόγω μπαταρίας (2.190 κιλά), κάθε άλλο παρά υστερεί σε άνεση και top ποιότητα κύλισης. Μάλιστα, το χαμηλό κέντρο βάρους, το κάπως πιο σφιχτό τιμόνι και η ρύθμιση της ανάρτησης δημιουργούν ένα καθόλα ευχάριστο σύνολο, που κρύβει εξαιρετικά το μέγεθος και το βάρος του ακόμα και σε δρόμο με στροφές, όπου η E 300 e εμφανίζεται ευκίνητη, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Η τελευταία επικουρείται από το εντυπωσιακό ηλεκτρονικό backround, που επεμβαίνει όσο χρειάζεται να εξασφαλίσει την απόλυτη ασφάλεια και όχι να καταπνιξει την οδηγική προσπάθεια. Φυσικά, κατά τη διάρκεια της κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, στην καμπίνα επικρατεί απόλυτη ησυχία, αφού ο θόρυβος ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα είναι ελάχιστος, χάρη και στην κορυφαία αεροδυναμική της πολυτελούς γερμανικής μπερλίνας. Ακόμα όμως και στην δυνατή επιτάχυνση με τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργίας, ο ήχος όχι μόνο δεν ενοχλεί, αλλά είναι και ευχάριστος με σπορτίφ νότες (ειδικά με το Sport πρόγραμμα λειτουργίας). 


Το χαμηλό κέντρο βάρους, το κάπως πιο σφιχτό τιμόνι και η ρύθμιση της ανάρτησης δημιουργούν ένα καθόλα ευχάριστο σύνολο, που κρύβει εξαιρετικά το μέγεθος και το βάρος του ακόμα και σε δρόμο με στροφές, όπου η E 300 e εμφανίζεται ευκίνητη, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά.
2 Φωτογραφίες »

Το χαμηλό κέντρο βάρους, το κάπως πιο σφιχτό τιμόνι και η ρύθμιση της ανάρτησης δημιουργούν ένα καθόλα ευχάριστο σύνολο, που κρύβει εξαιρετικά το μέγεθος και το βάρος του ακόμα και σε δρόμο με στροφές, όπου η E 300 e εμφανίζεται ευκίνητη, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά.


Από εκεί και έπειτα, βάζοντας στο παιχνίδι και την πετρελαιοκίνητη Mercedes E 220 d, κυρίαρχο χαρακτηριστικό εξακολουθεί να είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, όπως και η καλή ηχομόνωση. Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση, ενώ με τη βοήθεια και του ηλεκτρονικού του οπλοστασίου, θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις. Πατώντας στα τεράστια μετατρόχια, όπως φυσικά και η Ε 300 e, η E 220 d μένει… εκνευριστικά ουδέτερη και πιστή στη γραμμή που επιλέγεις. Το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη δυνατότητα τετραδιεύθυνσης (οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς σε υψηλές ταχύτητες) αποτελούν εχέγγυα σταθερότητας. Η ασφαλής οδική συμπεριφορά είναι άμεσα αντιληπτή παντού ακόμα και αν ο οδηγός ξεφύγει από τον φυσιολογικό τρόπο οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου με τα φρένα να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Μέσα σε όλα η E-Class ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα διαθέτει προηγμένη ημιαυτόνομη οδήγηση. Έτσι για παράδειγμα ταξιδεύεις στην εθνική, κρατάς το τιμόνι και βγάζεις φλας, έχοντας σε λειτουργία το εξελιγμένο cruise control; Tότε το αυτοκίνητα προσπερνά και επανέρχεται στη λωρίδα μόνο του!

Ταυτόχρονα, αμφότερες οι E της δοκιμής, είναι απρόσμενα ευέλικτες, αφού στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, χαρακτηριστικό που μειώνει τον κύκλο στροφής. Το μεγαλείο τους πάντως αναδεικνύεται στα μεγάλα ταξίδια, όπου οι επιβάτες μετακινούνται κυριολεκτικά «ατσαλάκωτου»!

Σελίδα 1Diesel ή plug-in; Mercedes E 220 d Vs Mercedes E 300 e
Σελίδα 2Λιμουζίνα με diesel ή βενζίνη-πρίζας;
Σελίδα 3Κινητήρες: Ταξιδεύει με 3,6 λτ. η diesel, «δεν καίει» σταγόνα για 100 χλμ. το Plug-in των 313 ίππων
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απόλυτη ησυχία, άνεση και αρχοντιά και στις 2 περιπτώσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
PAPADAMANTIOU
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ