4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τις αγωνιστικές του διαθέσεις αποκαλύπτει με την πρώτη ματιά το Abarth 595 Competizione, με τη διχρωμία του αμαξώματος να δίνει το κάτι –ακόμα– παραπάνω.
Δοκιμάζουμε πρώτοι: Abarth 595 Competizione 180 PS
21.776 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2015)
Το Abarth 595 Competizione γίνεται ακόμη πιο «καυτό» και, αποκτώντας 180 από 160 άλογα, εντυπωσιάζει και προκαλεί με τις επιδόσεις του και τα ημι-αγωνιστικά χαρακτηριστικά του.
+Συν Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά και οδηγική ευχαρίστηση, επιδόσεις, ανάρτηση-φρένα, καθίσματα
- Πλην Τιμή, άνεση ανάρτησης, χώροι
Με 160 άλογα και σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο, το Abarth 595 Competizione που κυκλοφόρησε την περσινή χρονιά, ήταν ένα από τα πιο «καυτά» 500ράκια της ιστορίας. Ένα σχεδόν χρόνο αργότερα οι τεχνικοί της Abarth, του αγωνιστικού υπεύθυνου οίκου της Fiat, αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο το ιδιαίτερο αυτό Fiat 500, αυξάνοντας την ισχύ του στους 180 ίππους και προσφέροντας ακόμη πιο γρήγορες επιδόσεις. Τιμολογιακά βέβαια, το Abarth 595 Competizione διατηρεί υψηλά την τιμή του, αφού με απόσυρση και προσφορά κοστίζει 25.790 ευρώ.
Είναι διαφορετικό και το δείχνειΣχεδιαστικά, το Abarth 595 Competizione προβάλει τη διαφορετικότητά του, τονίζοντας τις καμπύλες γραμμές του 500 με φουσκώματα, εισαγωγές σε προφυλακτήρα και μάσκα, αλλά και έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στον ίδιο ρυθμό, πίσω από τις ειδικής σχεδίασης 17άρες ζάντες, ξεπροβάλλουν οι κόκκινες αγωνιστικές δαγκάνες της Brembo. Την ιδιαιτερότητα της επιλογής τονίζει και η διχρωμία του αμαξώματος (κόκκινο-γκρι) για το μοντέλο της δοκιμής, με τα αλουμινένια λογότυπα «595 Competizione» στα πλαϊνά και το πίσω μέρος.
Στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Μου προκαλεί γέλιο μόνο που το κοιτάζω. Ένα άθλιο κουβαδάκι που η δουλειά του είναι να σε κουβαλάει μόνο μέσα σε αστικό περιβάλλον,φτιαγμένο με σχεδόν 200 άλογα, γιατί; Για να πουλήσεις μούρη; Σε ποιον; Για οδηγική απόλαυση και επιδόσεις; Χαχαχα!Ένας βαρδάρης να φυσήξει έχεις φύγει στα χωράφια (στην καλύτερη)...
Αν και Ιταλόφιλος την συγκεκριμένη έκδοση την βρίσκω σουρεαλιστική.
Εάν επιθυμεί κάποιος να ¨αγοράζει χωράφια¨....πιστεύω οτι είναι μια πολύ καλή επιλογή...!
Μόνο και μόνο λόγω τιμής, μάλλον θα επέλεγα Fiesta ST...θεωρώ πως η Fiat ,ελαφρώς μεν,αλλά έχει καβαλήσει λιγουλάκι το καλάμι,κυρίως λόγω της απήχησης που έχει η αναβίωση στο 500αράκι
Είχα κάποτε ένα Autobianchi Abarth. Ποτέ δεν πίστευα στη ζωή μου ότι θα διασκεδάσω έτσι με ένα αυτοκίνητο. Βλέποντας λοιπόν τα σχόλια εδώ, έχω να συστήσω τα εξής: Μη μιλάτε για ένα Abarth, αν δεν έχετε οδηγήσει ένα. Και, αν το αντέχει η τσέπη σας, αγοράστε ένα. Αρκεί να είστε νέοι. Αυτά τα περί χωραφιών κλπ ξεχάστε τα. Θα μείνετε κατάπληκτοι από την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου που ο όγκος του δεν έχει καμία σχέση με την αίσθηση που θα έχετε όταν το οδηγείτε.
Νομίζω ότι είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο, ικανό στα χέρια ικανού και ώριμου οδηγικά οδηγού που θα το βρεί fun to drive αν έχει την οικονομική δυνατότητα να το αγοράσει και να το απολαύσει. Στη συνέχεια οι παλιότεροι ας θυμηθούμε την ιστορία των παλιών abarth και mini και πως στην κυριολεξία ξεβράκωναν πανάκρινες βαριές κατασκευές στα χέρια πραγματικών οδηγών και μετά ας μιλήσουμε για κουβαδάκια. Θεωρώ όμως οτι καμία περίπτωση δεν απευθύνεται στον άπειρο πιτσιρικά, θα έιναι άκρως επικύνδινο για αυτόν.
Τα Abarth κατασκευάζονται από ανθρώπους που ξέρουν πώς να στήνουν ένα αυτοκίνητο στο δρόμο και όχι μόνο στα χαρτιά, είτε αυτό είναι ένα Fiat 500 είτε μια Ferrari. Απευθύνονται σε αυτούς που ξέρουν να εκτιμήσουν ακριβώς αυτό. Αν λοιπόν κάποιος νομίζει ότι η αξία ενός αυτοκινήτου εξαντλείται στον κατάλογο των τεχνικών χαρακτηριστικών (0-100 κλπ), ας μην αγοράσει ένα Abarth. Αν έχει καταλάβει ότι ένα αυτοκίνητο είναι και κάτι παραπάνω από αυτά, ένα Abarth θα συμφωνήσει μαζί του στο δρόμο.
Φιλε GeorgeA,αυτο είναι ρετρο αυτοκινητο ενώ το fiesta είναι μοντερνο,οσο για την τιμη ,γι αυτό που είναι το αυτοκινητο είναι μια χαρα .Εδώ το Μινι cooper εχει το θρασος να ζηταει 25.000+ όταν μιλαμε για abarth λοιπον πρεπει να ξερουμε και σε τι αναφερομαστε
Είναι αναμφισβήτητα ο ηγέτης της κατηγορίας σε όλα τα επίπεδα. Αυτή είναι μία πολύ εξειδικευμένη έκδοση για λίγους και γνώστες. Προσωπικά θα επέλεγα την "Tributo Masserati". Το 500, απλά από την πιο φτηνή και απλή έκδοση μέχρι την πιο εξειδικευμένη, έχει σωρία χαρακτηριστικών που το καθιστούν μοναδικό.
Να χαρω εγω παρουσιαση,κυριοι η αναρτηση δεν γινεται να βρισκεται και στα θετικα και στα αρνητικα των εντυπώσεων που αποκομισατε