8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης...Corsa OPC Nurburgring Edition.
Δοκιμάζουμε το Corsa OPC Nurburgring Edition
15.630 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2012)
Δεν είναι ό,τι κι ό,τι, αλλά η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Opel Corsa OPC, που τιμά και με το παραπάνω το όνομα και το σήμα της «πράσινης κόλασης» του Nürburgring.
Εκμεταλλευόμενος τη δύναμη του κινητήρα, την αμεσότητα του πλαισίου και το κράτημα, ξεχνάς τη μειωμένη άνεση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Opel θέλοντας να παρουσιάσει μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Corsa OPC, έριξε το μικρό της GΤi στο λάκκο με τις στροφές του ΅Ρινγκ και άρχισε την εξέλιξη. Όπερ και εγένετο, το συλλεκτικό – μόλις σε 500 κομμάτια – Opel Corsa OPC Nürburgring Edition.Έχει και τη χάρη
Η πράξη δείχνει πως οι επεμβάσεις των ανθρώπων του Opel Perfomance Center έπιασαν απόλυτα τόπο. Καταρχάς, τα περιθώρια πρόσφυσης σκαρφάλωσαν ακόμη ψηλότερα και το «ειδικό» Corsa OPC στρίβει πολύ πιο γρήγορα και θεαματικά. Μεγάλη συμβολή σε αυτό έχει η πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση, αλλά κυρίως το νέο μπλοκέ μπροστινό διαφορικό, που περνά την έξτρα δύναμη πολύ αποτελεσματικά στο δρόμο με ανεπαίσθητο τράβηγμα στο τιμόνι. Το τελευταίο όμως δεν έχει την αίσθηση που θα του άρμοζε, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι χρόνο προσαρμογής πριν το εμπιστευτείς τυφλά και σημαδέψεις τα επόμενα apex. Οι κλίσεις στις στροφές έχουν εξαλειφθεί, το τίμημα όμως στους ελληνικούς δρόμους πληρώνεται σε άνεση, εξαιτίας και των χαμηλού προφίλ ελαστικών 225/35/R18, που επιπλέον χρειάζονται προσοχή για να μην τραυματιστούν στις κακοτεχνίες. Εκμεταλλευόμενος όμως τη δύναμη του κινητήρα, την αμεσότητα του πλαισίου και το υψηλό κράτημα, εύκολα ξεχνάς ανέσεις και τέτοια καθημερινά συμβάντα και βρίσκεσαι εκστασιασμένος να παίζεις με τα όρια της πρόσφυσης απολαμβάνοντας τη ρυθμισιμότητα του πλαισίου, το λιγότερο παρεμβατικό ESP (ούτως ή άλλως απενεργοποιείται) και τα δυναμικά φρένα από τα οποία θα θέλαμε λιγότερο σπογγώδη αίσθηση.
4 χιλιάρικα…
Για το «πακέτο» που συνοδεύει τη συλλεκτική έκδοση του Corsa OPC θα χρειαστεί κάποιος να καταβάλει 4.000 ευρώ. Αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, δύσκολα θα του γυρνούσα την πλάτη. Και όχι μόνο γιατί η ωριμότητα είναι μια λέξη που παραμένει εκτός λεξιλογίου μου, αλλά γιατί με αυτό το Corsa μπορείς να πυροβολείς αδιακρίτως. Και να το χαίρεσαι βεβαίως, βεβαίως…
Εσωτερικό: «Ειδικό» και ποιοτικό
Το εσωτερικό του Corsa OPC Nürburgring βασίζεται στο αντίστοιχο κομμάτι του Corsa OPC, διαθέτοντας κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες μοναδικότητας. Συναντούμε λοιπόν διακοσμητικά μαρσπιέ σε μαύρο/κόκκινο χρώμα με το λογότυπο “Nürburgring”, ενώ η αντίστοιχη ονομασία αναγράφεται και στις πλάτες των μπροστινών σπορ καθισμάτων από τη Recaro, που κυριολεκτικά είναι όλα τα λεφτά. Επίσης, τόσο τα μπροστινά, όσο και τα πίσω καθίσματα, ξεχωρίζουν για τις λευκές κάθετες και οριζόντιες ραφές που συναντώνται και στο χειρόφρενο και στον επιλογέα ταχυτήτων.
Τι περιλαμβάνει το «πακέτο» Nürburgring edition
- Μέγιστη ισχύς 210 ίππων και ροπή 250 Nm
- Εμπρός μπλοκέ διαφορικό
- Σπορ αμορτισέρ Bilstein και ελατήρια Eibach.
- Χαμηλότερο κατά 20 χλστ.
- Ενισχυμένα μπροστινά δισκόφρενα και 4πίστονες δαγκάνες Brembo
- Νέο σετάρισμα για το Traction Control και το ESP
- Super sport μπάκετ καθίσματα με το σήμα της πίστας στην κορυφή τους
- Διπλή πίσω εξάτμιση
- Χαρακτηριστικές ζάντες 18 ιντσών
Κινητήρας – Επιδόσεις: Πυροβολεί
Η νέα αυτή έκδοση έρχεται με αλλαγές στον πολύ ικανό 1,6 turbo κινητήρα του Corsa OPC (π.χ. νέες ρυθμίσεις σε τουρμπίνα και διαχείριση κινητήρα, πιο σπορ εξαγωγή κ.λπ.), ώστε να προσφέρει 18 άλογα ισχύος παραπάνω (210 συνολικά) και 20 Nm ροπής επιπλέον (250 συνολικά – 280 Nm με Overboost). Στην πράξη, οι αλλαγές αυτές έχουν δώσει στο αυτοκίνητο έναν περισσότερο «εκρηκτικό» χαρακτήρα, όπως εκφράζεται και μέσω των μετρήσεων μας. Για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 6,9 δλ. (έναντι 7,3 του Corsa OPC), η τελική ταχύτητα ανέβηκε στα 230 χλμ./ώρα (+5 χλμ./ώρα), τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η έρχονται σε 5,3/6,9 δλ. (5,4/7,4 δλ. στο Corsa OPC) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η είναι υπόθεση 7,2/9,0 δλ. (7,4/9,2 δλ. στο απλό).
Τεχνικά χαρακτηριστικά | &&&&|
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&1.598 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&210/5.850 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&&250/2.550-5850 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&6,9 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) | &&&&5,3/6,9 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) | &&&&7,2/9,0 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | &&&&230 | &&&&
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | &&&&38,8 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | &&&&7,6 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | &&&&178 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&1.267 | &&&&
*Εργοστασιακή μέτρηση | &&&&|
Εξοπλισμός - τιμή | &&&&|
ESP + ASR | &&&&σ/σ | &&&&
Αερόσακοι | &&&&6 | &&&&
Ηλ. παράθυρα μπρoς/ πίσω | &&&&σ/- | &&&&
Κεντρικό κλείδ./ Ηλ. Καθρ. | &&&&σ/σ | &&&&
Αir Condition | &&&&σ | &&&&
Δερμάτινα καθίσματα | &&&&π | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&&σ | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&&σ | &&&&
Προβολείς ομίχλης | &&&&σ | &&&&
Τιμή από (ευρώ) | &&&&25.730 | &&&&
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται | &&&&