ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Ελαφρώς πιο γρήγορο, χωρίς διαφορές στην κατανάλωση

1.047 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2024)
Το SEAT Ibiza των 115 ίππων έχει τις καλύτερες επιδόσεις σε όλη την κατηγορία, με τις FR εκδόσεις να ευνοούνται κι από την παρουσία των προγραμμάτων παραμετροποίησης (Comfort, Eco, Sport, Individual).
2 Φωτογραφίες »

Το SEAT Ibiza των 115 ίππων έχει τις καλύτερες επιδόσεις σε όλη την κατηγορία, με τις FR εκδόσεις να ευνοούνται κι από την παρουσία των προγραμμάτων παραμετροποίησης (Comfort, Eco, Sport, Individual).

Ας δούμε, όμως, πιο αναλυτικά τι διαφορετικό φέρνουν τα +5 άλογα του SEAT Ibiza. Ο κλασικός 3κύλινδρος 1.000άρης ECO TSI έχει πια 115 ίππους, στο ίδιο όμως εύρος στροφών (5.500 σ.α.λ.) και με ίδια ροπή (200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ.). Η αύξηση στην ιπποδύναμή του φέρνει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις από το αντίστοιχο σύνολο των 110 ίππων, που σημαίνει ότι ενισχύεται το προφίλ ασφάλειας του ισπανικού μικρού. Διότι καλύτερες επιταχύνσεις σημαίνουν και λιγότερος χρόνος στο απέναντι ρεύμα, σε μία προσπέραση.


Ο κλασικός 3κύλινδρος 1.000άρης ECO TSI έχει πια 115 ίππους, στο ίδιο όμως εύρος στροφών (5.500 σ.α.λ.) και με ίδια ροπή (200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ.).
2 Φωτογραφίες »

Ο κλασικός 3κύλινδρος 1.000άρης ECO TSI έχει πια 115 ίππους, στο ίδιο όμως εύρος στροφών (5.500 σ.α.λ.) και με ίδια ροπή (200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ.).

 
Μιλώντας με αριθμούς, το SEAT Ibiza των 115 ίππων είναι ελάχιστα ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα με 9,7 δλ. (9,9 δλ. είχε το προηγούμενο), με την σημαντικότερη βελτίωση να εντοπίζεται στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η που μετρήθηκε στα. 6,4/9,5 δλ. Στις αντίστοιχες δοκιμές το 110άρι Ibiza χρειάστηκε 7,3/9,8 δλ.. Έπειτα, ταχύτερες ήταν οι ρεπρίζ και στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (9,5/13,1 δλ. έκανε το αναβαθμισμένο Ibiza, ενώ το προηγούμενο έκανε 10,1/13,5 δλ.).
 
Στα της κατανάλωσης, δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές. Το SEAT Ibiza των 115 ίππων εξακολουθεί να γυροφέρνει στα 6,5 λτ./100 χλμ., με την απουσία κάποιας υβριδικής τεχνολογίας να αποτελεί ένα χάντικαπ σε σχέση με όσα κυκλοφορούν στον ανταγωνισμό. Τέλος, όπως και το προ-αναβάθμισης Ibiza, δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, πέραν των πιο πλούσιων εκδόσεων, όπως αυτή της δοκιμής.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αναβαθμισμένο SEAT Ibiza με 115 άλογα & χειροκίνητο κιβώτιο
Σελίδα 2Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Ελαφρώς πιο γρήγορο, χωρίς διαφορές στην κατανάλωση
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Ένα από τα πιο ευχάριστα μικρά αυτοκίνητα
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Leasing
Leasing