Αποκρινόμενο άμεσα στις εντολές του οδηγού, το Ibiza έχει τον τρόπο να προσφέρει ευχάριστες οδηγικές εμπειρίες, επωφελούμενο κι από τα αρκετά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Στο δρόμο, το SEAT Ibiza εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο fun to drive μοντέλα της κατηγορίας του. Οι ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το προ-αναβάθμισης μοντέλο ενισχύουν κατά τι τον πικάντικο προσανατολισμό του, ενώ το ίδιο ισχύει και λόγω προδιαγραφών της έκδοσης δοκιμής FR Vision. Κι αναφερόμαστε τόσο στη σφιχτότερη και χαμηλωμένη ανάρτηση, όσο και στους τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά 215/45.
Κάπως έτσι, σε μία στριφτερή διαδρομή το Ibiza με το άμεσο και ελαφρύ τιμόνι θα κινηθεί πολύ γρήγορα χάρη στην άφθονη πρόσφυσή του, αν και θα θέλαμε σχετικά καλύτερη πληροφόρηση. Και μάλιστα το fun to drive έρχεται χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στην άνεση, καθώς «στρογγυλεύει» επαρκώς τις περισσότερες κακοτεχνίες των δρόμων. Χαμηλές, τέλος, ήταν οι τιμές των εξωτερικών θορύβων στο ταξίδι σε μεγάλες ταχύτητες (70,5 dB/140 χλμ./ώρα), με το φρενάρισμα ακινητοποίησης σταθερό κοντά στα 37,5 (100-0 χλμ./ώρα).