Το HR-V είχε και διατήρησε τη συνολικά ελκυστική του εικόνα, η οποία στηρίζεται στη στην σχεδόν κάθετη μάσκα, τα εμπρός-πίσω φώτα και την κεκλιμένη οροφή δημιουργώντας ένα φουτουριστικό design. Οι αλλαγές θα λέγαμε ότι έδωσαν λίγο περισσότερο στυλ, ωστόσο είναι αρκετά ήπιες για να πούμε ότι άλλαξαν το σχεδιαστικό του χαρακτήρα. Σε κάθε περίπτωση πάντως όταν το δεις, δεν πρόκειται να μην αναγνωρίσεις πιο μοντέλο είναι.
Η καμπίνα του HR-V παραμένει αρκετά εργονομική και με υψηλά ποιοτικά στάνταρ, χάρη στο άριστο φινίρισμα και την top συναρμογή του, παρά το γεγονός ότι αποτελείται από σκληρά υλικά.
Αντίστοιχα και στην καμπίνα διατηρήθηκε ο πρακτικός χαρακτήρας του ιαπωνικού SUV, καθώς η μοναδική διαφορά μετά την ανανέωση εντοπίζεται στο κάτω μέρος της κονσόλας, όπου έγινε πιο εύκολη η πρόσβαση στην ασύρματη βάση φόρτισης. Έτσι η καμπίνα του HR-V παραμένει αρκετά εργονομική και με υψηλά ποιοτικά στάνταρ, χάρη στο άριστο φινίρισμα και την top συναρμογή του, παρά το γεγονός ότι αποτελείται από σκληρά υλικά. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής των 9,0 ιντσών, με το πολύπλοκο infotainment (χρειάζεται εξοικείωση), ενώ εξαιρετική είναι η ευκρίνεια του ψηφιακού ο πίνακα οργάνων 7 ιντσών.