Το HR-V συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό χρησιμοποιώντας το ίδιο σύνολο των 131 ίππων, όπου Ένας 1.500άρης κινητήρας βενζίνης 107 ίππων, συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο βασικός συνδέεται άμεσα με τους μπροστινούς τροχούς.
Η ενέργεια φυσικά παράγεται από το θερμικό κινητήρα και μια μονάδα ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης από τον οδηγό. Τα προγράμματα είναι: EV Drive (η μπαταρία παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα), Hybrid Drive (ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης) και Engine Drive (ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος).
Το σύστημα σε σχέση με το παρελθόν έχει βελτιστοποιηθεί σύμφωνα με τη Honda, καθώς πλέον έχει αλλάξει η λογική ελέγχου μεταξύ των λειτουργιών EV-HYBRID-ENGINE ώστε να μειώνονται οι άσκοπες εναλλαγές ανάμεσα τους. Έτσι από τη μία έχει αυξηθεί το ποσοστό λειτουργίας αμιγώς ηλεκτρικά, ωστόσο από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο διατηρείται περισσότερο η λειτουργία Engine η οποία κρατάει χαμηλότερα το επίπεδο θορύβου κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες.
Στην πράξη όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε μια εύκολη, σβέλτη και κυρίως super οικονομική οδήγηση. Το HR-V προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και άμεσες επιταχύνσεις, ενώ ακόμα και με τέρμα γκάζι ο θόρυβος από το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο δεν είναι τόσο ενοχλητικός όσο στα περισσότερα υβριδικά. Το καλύτερο όμως είναι πως λόγω της συχνής κίνησης με ηλεκτρισμό, το HR-V είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση στα 5,5 λτ./100 χλμ., αλλά μέσα στην πόλη και με ECO λειτουργία μετρήσαμε 3,5 λτ./100 χλμ..