Το Honda HR-V εξακολουθεί να κερδίζει τις εντυπώσεις κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα κύλισής του και τον τρόπο που η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες. Η ποιότητα κύλισης και η ησυχία στην καμπίνα θυμίζουν προτάσεις μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως και το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο με στάνταρ μια πληρέστατη και ενισχυμένη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων (Honda Sensing). Μάλιστα οι μηχανικοί ενίσχυσαν περεταίρω την ηχομόνωσης όταν το σύστημα λειτουργεί στην φάση Hybrid.
Το σύνολο του HR-V κατέχει το ρεκόρ χαμηλότερης κατανάλωσης στην πόλη ανάμεσα σε 60 οικογενειακά SUV με 3,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center μας.
Από εκεί και πέρα το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο, ιδιαίτερα ακριβές και με σωστό βάρος, το οποίο μπορεί να μην παρέχει την απόλυτη πληροφόρηση, σε εμπνέει όμως να κινηθείς σβέλτα εκμεταλλευόμενος το εξαιρετικά στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο, καθώς και τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Η κλίση είναι περιορισμένη και σε συνδυασμό με τα φαρδιά μετατρόχια το HR-V «πατάει» πειστικά με ουδέτερο κράτημα, έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, καθώς και δυνατά φρένα (36,4 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα).