Με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, έχει στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής (12,3'') & θερμαινόμενα καθίσματα
Στα λεφτά του (23.000 ευρώ το αυτόματο) έχει τις καλύτερες επιδόσεις (60-100 & 80-120 χλμ./ώρα) στην κατηγορία
Ανάμεσα σε 59 μικρά SUV, είναι το 2ο καλύτερο σε φρένα 100-0 χλμ./ώρα (35,2 μ.)
Έχει μικρό πίσω κάθισμα, αλλά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ που χωρά 4 μεγάλες βαλίτσες & 1 μπάκμπακ για laptop
Με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, έχει στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής (12,3'') & θερμαινόμενα καθίσματα
Σημαντικά αναβαθμισμένο σε τεχνολογίες αιχμής, στο κομμάτι της άνεσης και της ασφάλειας, το Nissan Juke αποτελεί τη φθηνότερη πρόταση της ιαπωνικής μάρκας στην ελληνική αγορά. Μία πρόταση μάλιστα αρκετά προσιτή (κάτω από 20.000 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο), η οποία και στην αυτόματη version της έχει μία ευθέως ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Μετά τη δοκιμή της χειροκίνητης και της full υβριδικής έκδοσης, αξιολογούμε το ανανεωμένο Nissan Juke των 114 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, το οποίο ξεκινά από τα 22.990 ευρώ στην πλούσια, βασική έκδοση Acenta. Σε σχέση με το προ-αναβάθμισης μοντέλο και στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο, συναντάμε πιο μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών (από 8 ίντσες), ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (από μια συμπληρωματική οθόνη 4,2 ιντσών που είχε στο αναλογικό του καντράν, καθώς και ηλεκτρικό χειρόφρενο, μεταξύ άλλων. Γενικότερα, η έκδοση Acenta έχει πλήρες... οπλοστάσιο σε άνεση (π.χ. θερμαινόμενα καθίσματα) και ασφάλεια (συστήματα υποβοήθησης οδηγού), με μόνη έλλειψη την απουσία ζαντών αλουμινίου.
Εσωτερικό: Όμορφος ψηφιακός διάκοσμος & με κεντρική κονσόλα που θυμίζει ρεζερβουάρ μοτοσικλέτας
Η τεχνολογική αναβάθμιση του Nissan Juke όπως είναι λογικό βελτιώνει σημαντικά την εικόνα της καμπίνας του μικρού SUV των Ιαπώνων. Η μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών δεσπόζει και μάλιστα έχει αρκετά εύχρηστο menu. Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή είναι κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που «μοιάζει» με το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας. Μάλιστα μετά την ανανέωση έχει επανασχεδιαστεί ελαφρώς, με το υποβραχιόνιο να έχει πλέον μεγαλύτερο μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά και κλιπ στο καπάκι όπου μπορείς να χωρέσεις πιστωτικές κάρτες.
Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του Nissan Juke είναι ο συνδυασμός έντονων ακμών με τις καμπύλες επιφάνειες, το μυώδες εμπρός μέρος με τα χαρακτηριστικά LED φανάρια και τις μικρές γυάλινες επιφάνειες πίσω.
Χώροι: Μικρό πίσω κάθισμα, αλλά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ που χωρά 4 μεγάλες βαλίτσες & 1 μπάκμπακ laptop
Χωροταξικά, ισχύουν όσα γνωρίζαμε. Το κάθισμα πίσω είναι από τα πιο στενά της κατηγορίας με πλάτος στα 1,27 μ., νούμερο που αποκλείει τρίτο επιβάτη με άνεση. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 422 λίτρων, τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, από την στιγμή μάλιστα που έχει και ρεζέρβα. Και για να το αποτυπώσουμε σε πραγματικά δεδομένα, θα χωρέσει 4 μεγάλες βαλίτσες (100 λτ. έκαστη) και ένα μπάκμπακ για laptop (15 λτ.).
Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν για το Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT.
Σελίδα 2 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Κορυφαία φρένα & ευχάριστη οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμή, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός |