Πόλης-μανία... είπα να σπάσω την ανία. Το Toyota Aygo ανανεώθηκε, αποκτώντας πιο μοντέρνα εμφάνιση με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, βελτιωμένο κινητήρα και ενισχυμένο τεχνολογικό προφίλ, δίνοντας περισσότερο «χρώμα» στην «γκρίζα» πόλη.
What is new
- 1.000άρι με 72 ίππους
- Καίει 5,2 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 9.590 ευρώ (με προωθητικό πρόγραμμα)
Παραφράζοντας το νόημα από τους στίχους των Βαβυλώνα που βάλαμε για τίτλο, βρήκαμε τον καλύτερο τρόπο για να περιγράψουμε το ανανεωμένο Toyota Aygo. Γιατί με την ανανέωσή του, απέκτησε ακόμα πιο νεανικό και παιχνιδιάρικο προφίλ.
Το Aygo λοιπόν περνάει στην επόμενη φάση της επιτυχημένης του καριέρας, που μετράει ήδη 13 χρόνια και γίνεται πιο επίκαιρο σε αισθητικό και εξοπλιστικό επίπεδο, αποκτά περισσότερες εκδόσεις και ευρείες δυνατότητες εξατομίκευσης για να «κερδίσει» το νεανικό κοινό που προορίζεται, ενώ τέλος, δέχεται και μια βελτιωμένη εκδοχή του ικανού 3κύλινδρου κινητήρα του που του χαρίζει μεγαλύτερη τιμή ροπής, σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας.
Από 9.590 ευρώ και 6 χρόνια εγγύηση
Το ανανεωμένο Aygo τιμολογιακά καταφέρνει και σπάει το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ, αφού με το προωθητικό πρόγραμμα, η βασική του τρίθυρη έκδοση Χ-Cool είναι διαθέσιμη από 9.590 ευρώ (από 9.920 ευρώ η 5θυρη). Σε αυτό μάλιστα προσθέστε και τα 6 χρόνια εγγύησης. Η Χ-Cool ως αρχική έκδοση θεωρείται πλήρης, ωστόσο αν θέλετε να απολαύσετε όλα τα σύγχρονα στοιχεία συνδεσιμότητας θα πρέπει να επιλέξετε ανώτερες εκδόσεις.
Σχεδίαση: «Τρισδιάστατο» με υπογραφή LED
Το ανανεωμένο Toyota Aygo (3.465 χλστ.), φρέσκαρε την εμφάνισή του αποκτώντας μια τρισδιάστατη απεικόνιση στο χαρακτηριστικό «Χ» της μάσκας του δημιουργώντας έτσι ένα πιο δυναμικό αμάξωμα. Χαρακτηριστική είναι και η «υπογραφή» των LED φωτιστικών σωμάτων στους ανασχεδιασμένους προβολείς. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φώτα, όπως και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ τις διαφορές συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου. Πάντως αν θέλετε να διαφοροποιηθείτε, το Aygo διαθέτει μεγάλη χρωματική γκάμα και δυνατότητα επιλογής διχρωμίας οροφής-αμαξώματος.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Ήθελα να ξερα, στη τογιοτα δεν έχουν να κάνουν άλλη δουλειά; κάθε εξάμηνο ανανεώνουν μοντέλα. Και αυτοί οι πωλητές... Το αφα κάντεν της ευγένειας.