Ο 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας VVT-i της Toyota, εξακολουθεί να είναι η μοναδική επιλογή του Aygo, ωστόσο έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις ώστε να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 6.2 κινητήρων, κάτι που επέφερε αύξηση κατά 3 ίππους, φτάνοντας τους 72. Από την άλλη, η ροπή του παρουσιάζει μια μικρή μείωση αριθμώντας 93 από 95 Nm, ωστόσο έχει πιο διευρυμένο φάσμα, γεγονός που προσδίδει στο σύνολο μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και βοηθά στη διατήρηση της πολύ καλής κατανάλωσης των 5,2 λτ./100 χλμ.. Από πλευράς επιδόσεων τα νούμερα των ρεπρίζ δεν εντυπωσιάζουν, αλλά μην ξεχνάμε πως στα μίνι μοντέλα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Πάντως, ζητούμενο σίγουρα είναι ο θόρυβος που αντιλαμβάνονται οι επιβάτες, με το νέο Aygo να τα καταφέρνει καλά και σε αυτόν τον τομέα χάρη στην αναβαθμισμένη ηχομόνωσή του.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Ήθελα να ξερα, στη τογιοτα δεν έχουν να κάνουν άλλη δουλειά; κάθε εξάμηνο ανανεώνουν μοντέλα. Και αυτοί οι πωλητές... Το αφα κάντεν της ευγένειας.