Περνώντας στην καμπίνα του Aygo, το σύνολο εξακολουθεί να προβάλει ένα νεανικό και σύγχρονο προφίλ, που τονίζεται από τους «ζωντανούς» χρωματικούς συνδυασμούς των επενδύσεων και της πληθώρας και πάλι επιλογών εξατομίκευσης. Τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό είναι αποκλειστικά σκληρά μεν, καλής ποιότητας δε και με στιβαρή συναρμογή.
Από κει και πέρα και στις πιο πλούσιες εκδόσεις, η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment με την βελτιωμένη εμπειρία διασύνδεσης με smartphone και φωνητικές εντολές ενισχύει το τεχνολογικό υπόβαθρο του Aygo προσφέροντας παράλληλα και την απαραίτητη high tech νότα.
Τέλος, από πλευράς χώρων, 4 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν να χωρέσουν, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 168 λίτρων.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Όταν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν 13° μοίρες για να πάρεις ανάσα σάν χρυσόψαρο δεν λέει και πολύ. Πχ στο i10 όχι μόνο κατεβαίνουν κανονικά αλλά πάνε και μέχρι κάτω για να κρεμάσεις και κάνα χέρι. Πράγμα που ούτε κοτζαμ polo δεν καταφέρνει.
Ήθελα να ξερα, στη τογιοτα δεν έχουν να κάνουν άλλη δουλειά; κάθε εξάμηνο ανανεώνουν μοντέλα. Και αυτοί οι πωλητές... Το αφα κάντεν της ευγένειας.