Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Έχει ζωντάνια και νορμάλ κατανάλωση

1.675 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2024)
Το σύνολο είναι «κεφάτο» και εύρωστο από χαμηλά, με το DSG να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, καλύπτοντας ιδανικά και μια μικρή ραθυμία του μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές.
2 Φωτογραφίες »

Το σύνολο είναι «κεφάτο» και εύρωστο από χαμηλά, με το DSG να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, καλύπτοντας ιδανικά και μια μικρή ραθυμία του μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές.

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI μετά τις τελευταίες σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό έλεγχό του, επανήλθε στα 116 άλογα από τα 110 που είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.


Η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια, με μέση τιμή τα 7,1 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια, με μέση τιμή τα 7,1 λτ./100 χλμ..


Στην πράξη το σύνολο είναι «κεφάτο» και εύρωστο από χαμηλά, με το DSG να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, καλύπτοντας ιδανικά και μια μικρή ραθυμία του μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές. Ειδικά στα σπριντ εν κινήσει, τις ρεπρίζ δηλαδή, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Α1 allstreet έχει αρκετή ζωντάνια, ολοκληρώνοντας το 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7, με το σύνολο στις ψηλές στροφές να μην είναι όσο ήσυχο θα θέλαμε.

Παράλληλα η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια, με μέση τιμή τα 7,1 λτ./100 χλμ., παρά το γεγονός ότι δεν έχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση. 

Σελίδα 1Δοκιμή Audi A1 allstreet, premium, μικρό & crossover
Σελίδα 2Εσωτερικό: Ποιοτικό και ευχάριστο σε διάκοσμο
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει ζωντάνια και νορμάλ κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο διευρυμένο πεδίο δράσης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Leasing