Το σύνολο είναι «κεφάτο» και εύρωστο από χαμηλά, με το DSG να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, καλύπτοντας ιδανικά και μια μικρή ραθυμία του μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές.
Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI μετά τις τελευταίες σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό έλεγχό του, επανήλθε στα 116 άλογα από τα 110 που είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Στην πράξη το σύνολο είναι «κεφάτο» και εύρωστο από χαμηλά, με το DSG να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, καλύπτοντας ιδανικά και μια μικρή ραθυμία του μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές. Ειδικά στα σπριντ εν κινήσει, τις ρεπρίζ δηλαδή, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Α1 allstreet έχει αρκετή ζωντάνια, ολοκληρώνοντας το 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7, με το σύνολο στις ψηλές στροφές να μην είναι όσο ήσυχο θα θέλαμε.
Παράλληλα η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια, με μέση τιμή τα 7,1 λτ./100 χλμ., παρά το γεγονός ότι δεν έχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση.