Η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει σβέλτα το βάρους 1.395 κιλών Α3 allstreet.
Η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει σβέλτα το βάρους 1.395 κιλών Α3 allstreet (0-100 σε 8,7 δλ., 60-100 σε 4,6 δλ. και 80-120 σε 5,9 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές: Χαμηλά έχει μια υποψία υστέρησης απόκρισης, που όμως καλύπτεται εξαιρετικά από το ταχύτατο και εξαιρετικά ομαλό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά και το έξτρα boost του ήπιου υβριδικού συστήματος. Βέβαια το σημαντικό είναι πως οι δυναμικές επιδόσεις συνδυάζονται και με νορμάλ κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ. έδειξαν οι μετρήσεις μας), χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων, το οποίο λειτουργεί κατά βάση σε ανοιχτό δρόμο, και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Είναι απόλυτη προτεραιότητα του συστήματος να σβήνει το βενζινοκινητήρα όσο πιο συχνά μπορεί και εν κινήσει. Θεωρούμε πως με την προσθήκη του συστήματος επιλογής οδηγικού προφίλ (προαιρετικά με 174 ευρώ) θα βλέπαμε και χαμηλότερη κατανάλωση και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι.
Το Α3 allstreet προς το παρόν στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τον 4κύλινδρο 1.500άρη τούρμπο κινητήρα 150 ίππων, ο οποίος διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V.