Το νέο Audi Α5 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, δεν έχει απότομες αντιδράσεις, παραμένοντας ευκίνητο και έχοντας μια ευπρόσδεκτη ελαφριά αίσθηση στο πάτημά του.
Η εξαιρετική θέση οδήγησης με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και τα εξαιρετικά καθίσματα σε βάζουν από νωρίς στο οδηγικό κλίμα του A5. Μετά έρχεται το απόλυτα ακριβές και προοδευτικό τιμόνι, καθώς και το άκαμπτο πλαίσιο για να αναδείξουν το δυναμικό οδηγικό προφίλ του νέου μεσαίου Audi. Mε αρωγό την «έξυπνη» τετρακίνηση quattrο και τις «πλάτες» από τα φαρδιά ελαστικά του μοντέλου της δοκιμής (245/35 R20) και τα ηλεκτρονικά, το κράτημα είναι κορυφαίο ακόμα και στη βροχή, με την ουδετερότητα του συνόλου να είναι χαρακτηριστική. Το Α5 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, δεν έχει απότομες αντιδράσεις, παραμένοντας ευκίνητο και έχοντας μια ευπρόσδεκτη ελαφριά αίσθηση στο πάτημά του, που σε καμία περίπτωση δε δείχνει το βάρος που πλησιάζει του 2 τόνους.
Mε αρωγό την «έξυπνη» τετρακίνηση quattrο και τις «πλάτες» από τα φαρδιά ελαστικά του μοντέλου της δοκιμής kαι τα ηλεκτρονικά, το κράτημα είναι κορυφαίο ακόμα και στη βροχή.
Εκτός από τα εντυπωσιακά σε αποτελεσματικότητα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μέτρα), σημαντικό ρόλο στην αίσθηση ασφάλειας που αποκομίζεις παίζει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η οποία έχει «βάθος». Ακόμα και στη Sport λειτουργία, που μειώνει στο ελάχιστο την κλίση, έχει τον τρόπο της ώστε να λειαίνει τις ανωμαλίες χωρίς να βροντάει ή να θορυβεί. Σε γενικές γραμμές η ποιότητα κύλισης του A5 είναι για σεμινάριο, με την χαρακτηριστική ησυχία στην καμπίνα και την ενδοτικότητα της ανάρτησης να κάνουν απολαυστικό ακόμα και το πιο μακρύ ταξίδι, κάτι που φυσικά τονίζει η αυτονομία που ξεπερνά τα 1.100 χιλιόμετρα.