Αν και βασίζεται στο προηγούμενο A3, το Q2 είναι «μαζεμένο» σε εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,208 μ.). Mετά τη ανανέωση δείχνει πιο μυώδες χάρη στα περισσότερα πολυγωνικά μοτίβα και στην τονισμένη οκτάγωνη Singleframe μάσκα.
Το Audi Q2 αναβάθμισε την εικόνα του, αλλά υποβάθμισε το «βασικό» κινητήρα του από τα 116 στα 110 άλογα για να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων. Κατά τα άλλα, η εισαγωγική έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ χαρακτηρίζεται, όπως και όλη η σειρά, από το πολυγωνικό σχήμα σε περισσότερα σημεία της εξωτερικής του επιφάνειας, αν και σχεδιαστικά συνεχίζει να δείχνει μετριοπαθές ειδικά απέναντι στο σύγχρονο ανταγωνισμό, όπως το Ford Puma ή το Peugeot 2008 για παράδειγμα. Όσο για τις τιμές; Η βασική έκδοση Comfort κοστίζει 26.500 ευρώ, ενώ για την πιο πλούσια Advanced χρειάζεται η καταβολή επιπλέον 2.000 ευρώ. Πως όμως είναι στην πράξη το «βασικό» Audi Q2;
Στην πράξη, ο 1.000άρης 3κύλινδρος TFSI των 110 ίππων είναι η ευχάριστη έκπληξη του «βασικού» Q2: Ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι ελαστικός και κινεί ικανοποιητικά το Q2. Mόνο ψηλά θα φανεί η έλλειψη των 6 ίππων.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Κινείται άνετα, καίει περισσότερο
Στην πράξη, ο 1.000άρης 3κύλινδρος TFSI των 110 ίππων είναι η ευχάριστη έκπληξη του «βασικού» Q2. Διατηρώντας την ίδια ροπή με πριν (200 Nm 2.000-3.000 σ.α.λ.), ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι ελαστικός και κινεί ικανοποιητικά το Q2. Mόνο ψηλά θα φανεί η έλλειψη των 6 ίππων, εξ' ου και τα 11,1 δλ. για το 0-100 (10,6 δλ. πριν), αλλά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι αρκούντως ζωηρός. Μάλιστα το 60-100 και το 80-120 με 5η και 6η είναι 10,2 και 14,4 δλ. αντίστοιχα είναι καλύτερα από πριν (11,0 και 16,0 δλ. αντίστοιχα). Από την άλλη, η κατανάλωση δεν υποβοηθείται από κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού και έτσι είναι τσιμπημένη αφού μετρήσαμε 7,7 λτ./100 χλμ. σε σχέση με τα 7,0 λτ./100 χλμ. της έκδοσης με τα 116 άλογα.