What is new
- 2,0 ΤFSI με 230 άλογα
- Στάνταρ quattro και S-tronic
- 0-100 σε 6,3 δλ.
- Από 52.620 ευρώ
To Audi Q3 Sportback ήρθε ως η σπορτίφ παραλλαγή του πολυτελούς οικογενειακού crossover της γερμανικής φίρμας, του Q3, και είναι εντυπωσιακό το πόσο πιο πολύ δυναμισμό βγάζει από αυτό. Πέρα φυσικά από την πιο σπορ μάσκα και τους «άγριους» προφυλακτήρες, όλη τη δουλειά κάνει η… 30 χιλιοστών βουτιά της οροφής με την κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους και το μικρότερο παρμπρίζ. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει πολύ πλατύ, χαμηλό, έτοιμο να «χιμήξει» στο δρόμο. Η έκδοση 45 TFSI με τον 2λιτρο turbo κινητήρα των 230 ίππων και τη στάνταρ τετρακίνηση quattro θέλει να εμπλουτίσει τα παραπάνω οπτικά στοιχεία δυναμισμού με την ουσία των επιδόσεων και του σπορ κρατήματος. Με το αζημίωτο φυσικά…
Η τιμή του Q3 Sportback 45 TFSI είναι 52.620 ευρώ, που αν σκεφτείς το συνολικό πακέτο (με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, quattro, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 σχέσεων, σύστημα διεύθυνσης Progressive Steering με κρεμαγέρα μεταβλητού λόγου, σπορ ανάρτηση και ηλεκτρονικό σύστημα Audi Drive Select με τα 6 προγράμματα οδήγησης, μεταξύ των οποίων και ένα Off-Road) είναι ανταγωνιστική για τα δεδομένα της premium κατηγορίας. Για την έκδοση με το πιο σπορτίφ πακέτο διακόσμου S-Line η τιμή ανεβαίνει λίγο παραπάνω στα 54.960 ευρώ.
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....